Forumindex kwijt

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
cathje

Forumindex kwijt

Bericht door cathje » 22 jun 2008, 17:00

• Adres van je forum:
    Event. modificaties op je forum: geen
    Wanneer ontstond het probleem? zojuist
    phpBB versie: 3.0.1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? voorpagina
    Wat is het probleem?
ik heb net de voorpagina (index.php) willen wijzigen

in plaats van te uploaden op /root/index.php heb ik m gezet op /root/phpBB3/index.php

ben nu mn forumindex kwijt :(
URL/phpBB3/

URL/phpBB3/index.php doet het wel :( maar deze toont de voorpagina, welke op URL/index.php had moeten staan

maar het index.php bestand wat getoond wordt als forumindex, had als voorpagina getoond moeten worden.

hoe krijg ik nu mijn forumindex terug? door het index.php bestand in de map root/phpBB terug te zetten?

heeft iemand dan een juist index.php bestand voor me voor in de map root/phpBB ?
Laatst gewijzigd door cathje op 22 jun 2008, 17:53, 2 keer totaal gewijzigd.

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Forumindex kwijt

Bericht door Paul » 22 jun 2008, 17:01

Je kan gewoon een phpB3 downloade, en de index.php daaruit naar je forum uploaden opnieuw ;).

cathje

Bericht door cathje » 22 jun 2008, 17:21

Niet dubbel posten graag, ik heb ze nu verwijderd.
- Derky
zo simpel is het dus niet

/root/index.php weer terug gezet
doet het inmiddels

/root/phpBB3/index.php (phpBB3 gedownload zoals boven genoemd, en index.php terug gezet)
> krijg nog steeds geen forumindex te zien bij http://URL/phpBB3

template->_tpl_load_file(): File ./styles/prosilver/template/Index.html does not exist or is empty

dat klopt ook want:

/root/phpBB3/styles/prosilver/templates/Index.html (html bestand wat ik had aangemaakt wat getoond zou moeten worden in index.php op de voorpagina) verwijderd uit de templates

(let op hoofdletter. mijn eigen html pagina's maak ik met hoofdletter aan zodat ik ze makkelijker kan onderscheiden van de originele templates)

wat doe ik verkeerd?
waarom verwijst de index nu naar Index.html, de extra html pagina die ik had toegevoegd en verwijderd?
en welk bestand moet ik nou terug zetten zodat ik de forumindex weer terug krijg?
Laatst gewijzigd door cathje op 22 jun 2008, 17:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 22 jun 2008, 17:24

Je hebt nog zsteeds je eigen index.php in de map phpBB3/ staan ipv die van phpBB.

cathje

Bericht door cathje » 22 jun 2008, 17:30

:D
gelukt! thanx!!!!

Gesloten