Ik ken je niet anders, dus sta er niet van te kijken .Raimon schreef:Ik moest ook lachen , is dat erg
Off topic topic - deel 2
					Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
	Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
 - niet passen in de gewone supportfora
 - interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
 - een neutrale of positieve ondertoon hebben
 - anders zijn dan bestaande onderwerpen

Re: Off topic topic - deel 2
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Die is eigenlijk nog versleten van gisteravondStef schreef:Nou, we gaan het beleven. *Me gaat F5'en!
Het is maar net waar je je druk om maakt hè.Bee schreef:Hij eet wel heel erg smerig anders
					Laatst gewijzigd door Stef op 22 jun 2008, 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Popcorn hoeft ook heul niet met mes en vork.  

Vandaag maakten ik me eigenlijk enkel druk om me verslag wat ik 13 juni ingeleverd moest hebbenStef schreef:Het is maar net waar je je druk om maakt hè.
Popcorn moet met Michael Jackson!lifeguard schreef:Popcorn hoeft ook heul niet met mes en vork.
En met Moonwalker muziek misschien?Stef schreef:Popcorn moet met Michael Jackson!lifeguard schreef:Popcorn hoeft ook heul niet met mes en vork.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
						phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Juustem! en bier!Stef schreef:Popcorn moet met Michael Jackson!lifeguard schreef:Popcorn hoeft ook heul niet met mes en vork.
					Laatst gewijzigd door lifeguard op 22 jun 2008, 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.

En jongen jongens?Stef schreef:Popcorn moet met Michael Jackson!lifeguard schreef:Popcorn hoeft ook heul niet met mes en vork.
Trouwens, ik ben de eeste met > 16000
Vieze paul.... is strafbaar jeweettoch?paul schreef:En jongen jongens?Stef schreef:Popcorn moet met Michael Jackson!lifeguard schreef:Popcorn hoeft ook heul niet met mes en vork.
					Laatst gewijzigd door lifeguard op 22 jun 2008, 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Owjee Lifeguard en bier , gevaarlijke combilifeguard schreef:Juustem! en bier!Stef schreef:Popcorn moet met Michael Jackson!lifeguard schreef:Popcorn hoeft ook heul niet met mes en vork.
Neeeee, micheallifeguard schreef: Vieze paul.... is strafbaar jeweettoch?
Karl heeft er meerpaul schreef:En jongen jongens?Stef schreef:Popcorn moet met Michael Jackson!lifeguard schreef:Popcorn hoeft ook heul niet met mes en vork.
Jij wilt popcorn met jonge jongens.paul schreef:Neeeee, micheallifeguard schreef: Vieze paul.... is strafbaar jeweettoch?
Maar niet hier op phpBB.nlRaimon schreef: Karl heeft er meer
Dat zei ik nie, ik vroeg htlifeguard schreef:Jij wilt popcorn met jonge jongens.paul schreef:Neeeee, micheallifeguard schreef: Vieze paul.... is strafbaar jeweettoch?
					Laatst gewijzigd door Paul op 22 jun 2008, 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Stelletje pedofielen...hou het een beetje intelligent.

iets oudere meisjes dan?Lucas schreef:Stelletje pedofielen...hou het een beetje intelligent.
Karl wilt dan ook geen popcorn met -weggejorist-, en houd niet van bevroren bomen.

Laatst gewijzigd door lifeguard op 22 jun 2008, 21:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Hoe weet jij dat nou?lifeguard schreef:Karl wilt dan ook geen popcornmet jonge jongens, en houd niet van bevroren bomen.