geen mail bij nieuwe pb
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: geen mail bij nieuwe pb
Vreemd, ik heb even een PBtje aan jou en aan mezelf gestuurd maar er gebeurd inderdaad niet echt veel. Ik zal er in iedergeval morgen nog even naar kijken. En als deze functie echt ontzettend hard nodig is zou het probleem misschien opgelost worden door het forum opnieuw te installeren (raad ik niet aan! ook omdat ik het niet zeker weet). Als je dit doet is het verstandig een backup te maken van je forum. Wil je het forum liever niet opnieuw installeren (wat ik me heel goed kan voorstellen) kan je wachten tot morgen tot ik er weer naar ga kijken, of een support-medewerker raad te plegen.
Forum Hoster. Gratis, snel en gemakkelijk je eigen phpBB3 forum.
Ja ik heb die functie echt heel hard nodig, liever gisteren dan vandaag, maar je hebt je best gedaan, bedankt tot zover. ik hoor nog van je of als iemand anders eerder is van een ander...
Staat er in admin -> onderhoud (OF systeem) => fout log een fout mbt mail?
ook dat niet.
Wow ik verander van style en ineens krijg ik super veel mail van dat er een nieuwe pb is... hoe kan dat nou weer
En ik zet hem weer terug en hij doet het weer niet meer... zucht.
Nog enig idee?

Nog enig idee?
Wijziging:
Ik heb van die style alleen de overall_header en de overall_footer aangepast.
[edit2]
Het lijkt wel alsof er een fout zit in subsilver2 ofzo.. die heb ik aangepast (header en footer) maar zonder aanpassing werkt het ook niet.
[edit2]
Het lijkt wel alsof er een fout zit in subsilver2 ofzo.. die heb ik aangepast (header en footer) maar zonder aanpassing werkt het ook niet.
Even naar je style toe gaan en op "Vernieuw" klikken bij Templates om de buffer te legen, zou kunnen helpen.
heb ik inmiddels ook al zeker 10x gedaan..
Vreemd probleem dan. Er zit op zich geen fout in subsilver2, want daar werk ik ook mee. Leeg voor alle zekerheid ook even de gewone buffer via het tabblad Algemeen...je weet maar nooit.
die had ik ook al geleegd
Bijgevoegd de subsilver2 map, misschien dat iemand een fout ziet.
Wederom alvast dank.
link: http://www.djembenet.nl/subsilver2.rar
Wederom alvast dank.
link: http://www.djembenet.nl/subsilver2.rar
Vreemd... ik heb hem opnieuw geinstalleerd onder phpBB3/ ipv forum/ met een andere prefix, nu zit ik onder prosilver en krijg ik ook geen nieuwe mail bij een pb,... ra ra hoe kan dat? Ik begrijp het niet meer.
Ik heb nu ook een mailtje gekregen dat ik een nieuwe PB heb
Hmm... onder welke stijl deed die functie het ineens?

Prosilver... toen deed hij ineens alle mail versturen.
En weet je ook op welke stijl jou stijl is gebasseed (als je begrijpt wat ik bedoel)? Want dan is er waarschijnlijk iets mis met die stijl.
Ik heb enkel de header en footer aangepast van subsilver2... meer niet.
Ohja en de CSS stylesheet.
Volgens mij heeft de stylesheet niet zo veel met e-mails verzenden te maken.
Hmm... dan kan ik op het moment niet zoveel meer verzinnen. Misschien is er iets aan de hand met de server. Anders weet ik het even niet meer, sorry.
EDIT: Je kan natuurlijk contact opnemen met je hosting provider. Misschien weet die een oplossing.
Hmm... dan kan ik op het moment niet zoveel meer verzinnen. Misschien is er iets aan de hand met de server. Anders weet ik het even niet meer, sorry.
EDIT: Je kan natuurlijk contact opnemen met je hosting provider. Misschien weet die een oplossing.
Als er iets aan de hand zou zijn met de server zou mass mail ook niet meer lukken lijkt mij... argh... ik ben ten einde raad, vooral te weten dat ik er al zoveel tijd in heb gestoken... het moet toch gewoon werken.
[reactie op edit]
De hosting provider ondersteunt dat niet... bastards!!!
[reactie op edit]
De hosting provider ondersteunt dat niet... bastards!!!
Ik heb het bij mijn eigen forum ook eens geprobeerd, maar krijg ook geen melding
Misschien is het een bug in phpBB3.0.1.

Ligt dan aan jou, op phpBB.nl werkt het wel gewoon hoor.
- Derky
Heb je het geprobeerd met welke style ?