[phpbb3] nieuwe style inbouwen

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.

Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Gesloten
sandra
Contacteer:

[phpbb3] nieuwe style inbouwen

Bericht door sandra » 26 jul 2008, 22:42

Opdracht: Er is een reeds bestaande lay-out (swirls) die ik wil aanpassen: andere logo, andere achtergrond, andere kleuren. Het ontwerp is reeds klaar en is reeds in stukjes gesplitst. De opdracht is dus het inbouwen in phpbb, onder andere: zorgen dat logo goed getoond wordt (is hoger dan oude logo), zorgen dat kleuren aangepast worden. Voorbeeld originele lay-out: http://demo.phpbb3styles.net/swirls . Voorbeeld bewerkte lay-out: kan gemaild worden
Beloning/wederdienst: in overleg
Neem contact op via: pb of e-mail.

remcoboy1479
Contacteer:

Re: [phpbb3] nieuwe style inbouwen

Bericht door remcoboy1479 » 27 jul 2008, 08:19

Ik pm wel ff !
Wordt afgehandeld
Msn : Afbeelding

Robin Huurman

Bericht door Robin Huurman » 27 jul 2008, 13:14

Wordt afgehandeld? Dat lijkt mij een beetje voorbarig, er zijn ook andere mensen op dit forum die even goed de kans verdienen om een reactie te geven. Als er inderdaad een akkoord tussen jullie beiden is bereikt lijkt het me makkelijker dat de opdrachtgever het zelf even aangeeft.

remcoboy1479
Contacteer:

Bericht door remcoboy1479 » 27 jul 2008, 13:27

Robin Huurman schreef:Wordt afgehandeld? Dat lijkt mij een beetje voorbarig, er zijn ook andere mensen op dit forum die even goed de kans verdienen om een reactie te geven. Als er inderdaad een akkoord tussen jullie beiden is bereikt lijkt het me makkelijker dat de opdrachtgever het zelf even aangeeft.
dan komt dat zo wel
Msn : Afbeelding

sandra
Contacteer:

Bericht door sandra » 27 jul 2008, 19:14

Er is nog niets afgesproken en zodra ik iemand het opdracht geef zal ik dat uiteraard hier posten.

sandra
Contacteer:

Bericht door sandra » 28 jul 2008, 09:17

Aangezien ik het niet kon uitstaan dat het mezelf niet lukte de lay-out te wijzigen ben ik gisteren toch verder gegaan met puzzelen en is het gelukkig al aardig gelukt. Deze opdracht gaat daarom niet door, de topic mag gesloten of verwijderd worden.

Gesloten