Oke, ik had die alleen niet geplaat, omdat het niet nodig was!marian0810 schreef:Dat is altijd van toepassing. Als mensen weten dat je bij yourbb zit kunnen ze hun antwoorden daaraan aanpassen en hoeven ze niet op zoek te gaan naar mods die je toch niet kunt installeren...Richardnl schreef:
- Adres van je forum: http:// niet van toepassing
berichten plaatsen
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: berichten plaatsen
Zo te zien maak je gebruik van phpBB via een forumdienst; deze diensten ondersteunen vaak geen optie om in je database te kijken of een bestand aan te passen via FTP toegang. Hierdoor kunnen we je maar beperkt helpen. Zoek op de site van je forumdienst naar een support optie of overweeg naar een 'host' over te stappen en er zelf een phpBB forum te beginnen. Succes!
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
Ja, daar maak ik gebruik van! ik zou wel willen via host, maar voor vele host diensten moet je voor betalen!PascalS schreef:Zo te zien maak je gebruik van phpBB via een forumdienst; deze diensten ondersteunen vaak geen optie om in je database te kijken of een bestand aan te passen via FTP toegang. Hierdoor kunnen we je maar beperkt helpen. Zoek op de site van je forumdienst naar een support optie of overweeg naar een 'host' over te stappen en er zelf een phpBB forum te beginnen. Succes!
daar heb ik liever geen zin in. Maar dan moet je ook alles over zetten naar die host, toch?
Ja, als je alles wilt behouden zal je dus een backup moeten vragen aan je forumdienst. Als zij deze niet hebben raak je helaas alleen kwijt. 

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Inpresiepe zit ik nu nog goed via yourbb! Als ik 'n keer toch host wil? welke zullen jullie me aan raden!JimB schreef:Ja, als je alles wilt behouden zal je dus een backup moeten vragen aan je forumdienst. Als zij deze niet hebben raak je helaas alleen kwijt.
Die moet dan niet zo duur zijn!.
Gr richard
Hosting discussies willen we graag centraal houden vandaar dat ik de reacties hierna toe heb verplaatst.
viewtopic.php?p=372254#p372254
Ow sorrieDerky schreef:Hosting discussies willen we graag centraal houden vandaar dat ik de reacties hierna toe heb verplaatst.