Kan je voor een forum ook een sitemap laten maken voor de Google ?
Ik heb het geprobeerd maar kreeg meer dan 500 pagina's en toen stopte de sitemap creator...........
Bob
Forum sitemap voor Google
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Forum sitemap voor Google
Laatst gewijzigd door Derky op 11 sep 2008, 19:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel verduidelijkt, verplaats van support
Reden: Titel verduidelijkt, verplaats van support
Re: Forum sitemap voor Google
Volgens mij heeft dat weinig met phpBB te maken, ik denk dat je hiervoor bij Google Sitemap moet zijn. 

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Re: Forum sitemap voor Google
Een sitemap van je forum heeft wel degelijk met phpBB (mods) te maken...JimB schreef:Volgens mij heeft dat weinig met phpBB te maken, ik denk dat je hiervoor bij Google Sitemap moet zijn.

Ik ben er ook al naar opzoek geweest, ik kon er 2 vinden.BobS schreef:Kan je voor een forum ook een sitemap laten maken voor de Google ?
Ik heb het geprobeerd maar kreeg meer dan 500 pagina's en toen stopte de sitemap creator...........
Bob
- [BETA] SiteMap Generator
- [BETA] BartVB SiteMap Generator, deze is gebaseerd op de vorige MOD maar dan met verschillende aanpassingen, vooral voor grote forums. (download)