Ergens niet kunnen posten.
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
Ergens niet kunnen posten.
Hoe kan ik er voor zorgen dat alleen de administrator in een bepaald forum kan posten? kan posten?
Re: Ergens niet kunnen posten.
Door de volgende permissies in te stellen sluit je alle gebruikers behalve de beheerders uit van toegang in een bepaald forum. 
Beheerderspaneel -> Permissies -> Forum permissies groepen -> Geregistreerde gebruikers -> Kies forum -> Rol: Geen toegang

Beheerderspaneel -> Permissies -> Forum permissies groepen -> Geregistreerde gebruikers -> Kies forum -> Rol: Geen toegang
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
-
Voor de normale mensen werkt het.
maar voor de globaale moderators kunnen nog gewoon posten kan ik dat ook voor zorgen dat hun niet meer kunnen posten?
maar voor de globaale moderators kunnen nog gewoon posten kan ik dat ook voor zorgen dat hun niet meer kunnen posten?
Doe precies hetzelfde alleen dan bij het groepen kiezen kies je de groep: "Globale moderators". 

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
-
Dat wil niet werken ik probeer het maar het werkt niet. Ik klik dan op alleen lezen en druk op pas premissies toe en ga kijken of het werkt maar werkt nietJimB schreef:Doe precies hetzelfde alleen dan bij het groepen kiezen kies je de groep: "Globale moderators".