Dan zou ik toch eens je mailbox gaan checken en je emailadres nagaan, want ik report nogal wat en krijg altijd als ik dat selecteer een mailtje.JimB schreef:Ook dan krijg ik een mailtje dat ze verwijderd zijn.Bee schreef:Hoe weet jij zeker dat wij ze gesloten hebben, er worden ook regelmatig reports weggegooid.
phpBB.nl Bugs
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Re: phpBB.nl Bugs
Verkeerde quote
Je bedoelde Pascal?
Maarja, ik heb net even getest en ik krijg ze ook.
Maarja, ik heb net even getest en ik krijg ze ook.
Voormalig Support Teamlid
Elke pagina zoekt naar www.phpbb.nl/ajax.js, maar dat bestand bestaat niet.
... Maar ik modereer (nog) niet.
Waarom laten ze paul niet het TECH gedeelte doen, denk dat hij toch wel een van de meeste geavanceerde mensen is op dit forum betrekking tot phpbb.
Als hij dat uiteraard zelf wilt.
Als hij dat uiteraard zelf wilt.
Laten we even on-topic blijven, als het kan...
- Bee
Binnenkort Phpbb2Support.nl ! voor al je problemen/mods etc voor Phpbb2
We zoeken nog leden !!
We zoeken nog leden !!
OpgelostBee schreef:Elke pagina zoekt naar http://www.phpbb.nl/ajax.js, maar dat bestand bestaat niet.
Tom bedoeld dat het niet meer op elke pagina wordt aangeroepen, denk ik
inderdaad, er is gezegd dat elke pagina deze aanroept, en dat is nu niet meer het geval. Dus is het probleem opgelost.
- marian0810
- Contacteer:
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik krijg hier bij elke paginawisseling telkens eerst even een seconde een lege witte pagina voor hij doorgaat naar waar ik heen wil Het is een tíkje irritant
Edit: hé dat is raar, ik zie net dat ik het op phpbb.com ook heb... Kan het een bug in de nieuwe versie zijn misschien?
Edit: hé dat is raar, ik zie net dat ik het op phpbb.com ook heb... Kan het een bug in de nieuwe versie zijn misschien?
Wellicht je browser of je internetverbinding die even een dipje heeft? Ik heb het namelijk niet hier, niet op phpBB.com en niet op mijn eigen forum.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Forumomschrijving phpBB.nl Service:
De phpBB.nl supporters © staan voor je klaar!
Ik weet waarom die © daar staat: eerst was het Service Team en dat was inderdaad onze naam. Nu is het Support Team waar je moeilijk een © bij kan zetten omdat het wereldwijd gebruikt wordt.
De phpBB.nl supporters © staan voor je klaar!
Ik weet waarom die © daar staat: eerst was het Service Team en dat was inderdaad onze naam. Nu is het Support Team waar je moeilijk een © bij kan zetten omdat het wereldwijd gebruikt wordt.
De beschrijvingen van alle forums worden binnenkort nagekeken en veranderd indien nodig
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
You cut me open
Die userbar bedoel je? Die komt er niet zomaar, dus da's vast zo bedoeld.
In het gebruikerpaneel tabblad "Priv?berichten"
Groetjes Niek
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
Ik bedoel dat blauwe gedeelte overal onder de navbar,
Die onder andere aangeeft waar in welk forum je bent...
En als ik op downloads klik en daar heen ga, blijft het forumlinkje grijs, dit is overal opeens zo...
edit: Als je bijvoorbeeld op de "phpBB" link klikt weet je mischien wat ik bedoel...
Die onder andere aangeeft waar in welk forum je bent...
En als ik op downloads klik en daar heen ga, blijft het forumlinkje grijs, dit is overal opeens zo...
edit: Als je bijvoorbeeld op de "phpBB" link klikt weet je mischien wat ik bedoel...
You cut me open
You cut me open
Klopt. Forum blijft "current" en navbar hoort daar niet te zijn..
Blijkbaar bij de update toch iets verkeerd gedaan, zodra ik thuis ben los ik het op.