- Adres van je forum: http://www.draverspraat.nl/forum
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem?vanochtend. Ik kon nog berichten bekijken en opeens kreeg ik deze foutmelding: Algemene fout
Unable to remove files within ./cache/. Please check directory permissions.
Informeer de forum-beheerder of webmaster:
phpBB versie: 3.0.2
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?nee
Wat is het probleem?
Help: algemene fout?
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Help: algemene fout?
Re: Help: algemene fout?
chmod cache naar 777 of verwijder alle bestanden met uitzondering van .htaccess en index.html via ftp
of verwijder alle bestanden met uitzondering van .htaccess en index.html via ftp uit de map cachestef775 schreef:chmod cache naar 777 of verwijder alle bestanden met uitzondering van .htaccess en index.html via ftp
Dus niet alles verwijderen van het forum

Ik kan geen .htaccess file vinden in cache?
Dat is geen probleem, in sommige FTP-programma's worden ze niet weergegeven, het is dus niet erg als je dat bestand niet ziet.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
als je wilt chmodden, probeer eens in je browser naar je ftp te gaan?
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open