Tijdelijke editknop werkt niet

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
wendybz

Tijdelijke editknop werkt niet

Bericht door wendybz » 27 nov 2008, 08:48

• Adres van je forum: http://www.draverspraat.nl/forum
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?update naar 3.0
    phpBB versie: 3.0.0

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?nee
    Wat is het probleem?
Ik wil tijdelijk de editknop toestaan, voor enkele minuten. Maar wanneer ik deze op de juiste plaats instel (Berichteninstellingen > Berichten > Bewerkingstijd voor berichten), echter staat hier niet gewoon berichten maar priveberichten, terwijl er ook een aparte kop met priveberichteninstellingen is. Ik vermoed dat hier het probleem zit. Hoe verhelp ik dit?

Inhoud onder Berichteninstellingen

Code: Selecteer alles

Bewerkingstijd voor privéberichten weergeven:
De tijd die gebruikers hebben om berichten aan te passen te beperken nadat deze op het forum is geplaatst. Met een waarde van 0 schakel je deze beperking uit
Inhoud onder Priveberichtinstellingen

Code: Selecteer alles

Dit bepaalt de tijd die gebruikers hebben om een privébericht te bewerken, wanneer het nog niet is afgeleverd. Stel het met de waarde 0 in, om deze optie uitteschakelen.

Pascal
Contacteer:

Re: Tijdelijke editknop werkt niet

Bericht door Pascal » 27 nov 2008, 09:30

Niet daar, maar hier:

beheerderspanneel->instellingen berichten: (onder Berichtenplaatsing)-> Beperk wijzigtijd:

Check ook of de permissies goed staan, (forum permissies)
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
You cut me open

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Tijdelijke editknop werkt niet

Bericht door Paul » 27 nov 2008, 09:31

Ik vermoed dat het een fout is in de nederlandse vertaling. Je zou even je forumtaal op engels kunnen instellen en kijken welke tekst er dan staat.

Gesloten