Hoi,
Al zoekende kom ik het niet tegen, dus maar even een nieuwe vraag.
Ik zoek een fotoalbum script dat gebruikt maakt van dezelfde login als van het forum, het mag dus gekoppeld zijn aan phpbb versie 3 en waarbij alleen gerigistreerde gebruikers fotos kunnen bekijken en posten.
Misschien staat het antwoord al ergens, maar heb ik niet goed gezocht.
Welke Fotoalbum
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: Welke Fotoalbum
Vorotaan graag een nieuw topic openen, in plaats van een topic van een aantal maanden oud te bumpen. Ik heb je topic nu gesplitst.
Re: Welke Fotoalbum
Volgens mij is de meest populaire echte phpBB MOD die van NickVergessen: phpBB Gallery. Daar kun je prima alleen geregistreerde gebruikers toegang geven. Versie is nog een test, maar erg stabiel. Momenteel wordt het pakket aangepast voor de finale controle door het MOD team. En handig: NL taal-pakket is beschikbaardaan_ede schreef:Ik zoek een fotoalbum script dat gebruikt maakt van dezelfde login als van het forum, het mag dus gekoppeld zijn aan phpbb versie 3 en waarbij alleen gerigistreerde gebruikers fotos kunnen bekijken en posten.

Mvg,
Marc