smileys niet in popup

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
WP

smileys niet in popup

Bericht door WP » 11 jan 2009, 03:13

• http://www.hedima.be/phpBB5 http://
    V3Board portal, JR Sweets Arcade
    Reeds na installatie
    phpBB versie: 3.0.4

Portal Mod
    Bij het posten stretcht pagina volledig uit door teveel smileys
Ik heb reeds een hele dag gezocht naar een mod, of laat staan een topic waar men met hetzelfde probleem zit, of een oplossing, maar tevergeefs
Ik heb meer dan 100 smileys op het nieuw forum geinstalleerd, en bij het posten, krijg ik dus geen pop up zoals hier,en zoals in vroegere phpBB versies maar krijg ze steeds allemaal te zien.
Dit betekent dat in een lege posting ik 4x naar beneden moet scrollen om de submit button te zien.
Ik heb alleen de portal3 mod geinstalleerd en de Arcade mod van JR Sweets.

Bleek in template GuildwarsAlliance/template/ geen posting_editor.html te zitten.
Maar het probleem doet zich ook voor op Prosilver en Subsilver2
Hopelijk kan iemand me verderhelpen, want zelfs als een game gerated wordt, krijg ik heel die smileylijst te zien.

edit:

Heb gauw een nieuwe installatie uitgevoerd om na te gaan of het aan een mod lag, maar ik krijg nog steeds geen link te zien met : meer smilies.dus het probleem is er al van bij de installatie

Divigo

Re: smileys niet in popup

Bericht door Divigo » 11 jan 2009, 09:38

Wanneer je in je beheerders paneel naar berichten --> smillies gaat kun je daar instellen of de smillies zichtbaar zijn bij het plaatsen van een bericht.

Om dit te zien klik je op het groene ding achter de smillie.
Hier zie je dan een vakje welke je aan kunt vinken met toon bij het plaatsen van een bericht.
Wanneer je hier het vinkje weg haalt zie je ze niet in je zijbalk maar wel in de pop-up.

Gr Dennis

Gesloten