Hey iedereen,
Ik heb al een aantal modification geinstalleerd op mijn forum maar plots bij het installeren van weer nieuwe modifications ondervind ik errors die afkomstig zijn van men database.
SQL ERROR [ mysql4 ]
Table 'pckapot_joomla01.PROFILE_VIEWS_TABLE' doesn't exist [1146]
SQL
SELECT p.*, u.user_id, u.user_avatar, u.user_avatar_type, u.user_avatar_width, u.user_avatar_height, u.username, u.user_colour FROM PROFILE_VIEWS_TABLE p, bart_users u WHERE p.profile_user_id = 2 AND p.viewer_user_id = u.user_id ORDER BY p.viewer_visit_time DESC
BACKTRACE
FILE: includes/db/mysql.php
LINE: 174
CALL: dbal->sql_error()
FILE: includes/functions_profileviews.php
LINE: 86
CALL: dbal_mysql->sql_query()
FILE: memberlist.php
LINE: 443
CALL: generate_profile_view_list()
Dit is er nu 1 van profile view maar een tijdje terug had ik een soortgelijke van arcade, nu is mijn vraag aan jullie willen jullie voor mij die errors herstellen ?
error database herstellen
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: error database herstellen
Je database zoekt naar een tabel die niet bestaat, wellicht heb je een MOD verkeerd verwijderd of geinstalleerd. Het herstellen van errors valt niet onder de taken van het Support of Service Team, je kan natuurlijk wel een aanvraag plaatsen bij het "Gevraagd" subforum.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Re: error database herstellen
Je hebt constants.php niet correct aangepast, de wijzigingen voor de profile views MOD missen.