Afbeeldingen zijn weg

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
kraakenfrits

Afbeeldingen zijn weg

Bericht door kraakenfrits » 19 feb 2009, 17:05

• Adres van je forum: http://koicluboostnederland.eu
    Event. modificaties op je forum:geen idee
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie: 3.0.4

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
men is bezig geweest met het forum en sinds die tijd zijn alle afbeeldingen weg,
Iemand een idee hoe ik die terug kan krijgen????

..

Jim
Contacteer:

Re: Afbeeldingen zijn weg

Bericht door Jim » 19 feb 2009, 17:07

Alle bijlagen of afbeeldingen via de img BBCode? En kan je iets duidelijker zijn met wat er gedaan was toen men "bezig is geweest" met je forum.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

kraakenfrits

Bericht door kraakenfrits » 19 feb 2009, 18:03

Jim schreef:Alle bijlagen of afbeeldingen via de img BBCode? En kan je iets duidelijker zijn met wat er gedaan was toen men "bezig is geweest" met je forum.
ik zal het proberen want ik weet het ook niet

de foto's kunnen hier normaal gesproken geupload worden dus niet via de bbcode.
En dat bezig ik weet het niet zoals je kunt zien lopen er verschillende stijlen door elkaar en dat heeft men geprobeerd te herstellen.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt

kraakenfrits

Bericht door kraakenfrits » 20 feb 2009, 09:20

kraakenfrits schreef:
Jim schreef:Alle bijlagen of afbeeldingen via de img BBCode? En kan je iets duidelijker zijn met wat er gedaan was toen men "bezig is geweest" met je forum.
ik zal het proberen want ik weet het ook niet

de foto's kunnen hier normaal gesproken geupload worden dus niet via de bbcode.
En dat bezig ik weet het niet zoals je kunt zien lopen er verschillende stijlen door elkaar en dat heeft men geprobeerd te herstellen.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt

ik ben nog even aan het testen geweest, ik kan wel nieuwe afbeeldingen uploaden maar ook deze worden niet zichtbaar alleen een kruisje, misschien dat jullie hier iets mee kunnen

Gesloten