twilight BB styl fout
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

twilight BB styl fout
beste
heb net een nieuw forum party-forum.be nu zet ik daar twilight bb style op en nu ontbreken veel knoppen. je kan wel klikken maar de afbeeldingen zijn er niet. wie kan me helpen dit op te lossen.
*email verwijderd, paul*
heb net een nieuw forum party-forum.be nu zet ik daar twilight bb style op en nu ontbreken veel knoppen. je kan wel klikken maar de afbeeldingen zijn er niet. wie kan me helpen dit op te lossen.
*email verwijderd, paul*
Re: twilight BB styl fout
[wiki]Nieuw onderwerp button niet zichtbaar[/wiki] 

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
en zou iemand dit voor mij kunnen doen?
Als je zelf eerst probeert dit te doen, scheelt dit veel in de toekomst, als uitlegt wat niet lukt kunnen we je beter helpen 

Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
Het is beter als je het zelf doet, we zijn ten slotte een support forum, en we proberen je te helpen met je phpBB problemen. Wat gaat er fout of snap je niet?
pfff zo simpel gewoon me map en naar nl vernoemen lolz. maar nu vind ik deze natuurlijk niet allemaal zo mooi. is het mogenlijk daar andere op te zetten? of te hernoemen
Je kan de engelse buttons gebruiken of anders zou je zelf nieuwe moeten maken, de tekst op de buttons zelf is niet gemakkelijk te wijzigen.
Je kan ook de auteut van de stijl vragen om een .psd-tje zodat je het zelf kan maken of je kan vragen of hij ze wil bewerken 

Voormalig Support Teamlid
Ik zou maar om de PSD files vragen, aan een PDF heb je niet heel veel.