Poll aanmaken?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Kimeta
Contacteer:

Poll aanmaken?

Bericht door Kimeta » 22 apr 2009, 09:41

..
Ik heb even vraag. Ik wilde zojuist een poll aanmaken, maar krijg helaas die optie niet te zien om een poll te kunnen aanmaken.
Nu heb ik bij beheerders instellingen gekeken, en daar staat "ja" aangevinkt om een poll te kunnen aanmaken.
Ook bij forumrollen staat "ja" aangevinkt. Ik ben aan het zoeken geweest wat er eventueel nog meer aangepast moet worden, maar krijg het helaas niet gevonden.

Kan iemand mij wellicht verder op weg helpen?

Pascal
Contacteer:

Re: Poll aanmaken?

Bericht door Pascal » 22 apr 2009, 09:51

Wat staat er bijvoorbeeld bij de permissies van de gegristreerde gebruikers (of nog andere groepen waarin je zit)? Als deze optie op bijvoorbeeld nooit staat, kun je het ook niet.

De poll opties kun je normaal onderdaan bij het posten vinden in een tabje ;)
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open

Kimeta
Contacteer:

Bericht door Kimeta » 22 apr 2009, 10:18

Zojuist bij alle groepen -> forum permissie groepen -> poll maken op ja gezet van betreffende forum waar het om gaat. Stonden inderdaad op neen, behalve de beheerder en de moderator, die stonden al op ja. De gasten en de bots staan nu nog op neen, ik neem aan dat deze wel op neen kunnen blijven staan?

Maar helaas kan ik nog geen poll aanmaken. Ik heb alleen de volgende mogelijkheden: onderwerp, sticky, mededeling, globaal.

Heb ik iets niet goed gedaan of iets over het hoofd gezien wellicht?

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 22 apr 2009, 10:22

Je moet daarboven een tabje hebben met als tekst Poll, die moet je aanklikken.

Pascal
Contacteer:

Bericht door Pascal » 22 apr 2009, 10:23

Ga eens naar acp->gebruikers beheer (tik hier je naam)-> jumpbox permissies-> kijk eens bij gebruikers permissies?
You cut me open

Kimeta
Contacteer:

Bericht door Kimeta » 22 apr 2009, 10:35

Ik weet ff niet wat je bedoeld met jumpbox permissies.. maar als ik naar gebruikesbeheer ga en mijn naam intoetst en dan rechtsboven het rolblokje uitklap en voor de mogelijkheid ga van permissie's, is alles in het groen.

Kimeta
Contacteer:

Bericht door Kimeta » 22 apr 2009, 10:40

Neen helaas, heb alleen de mogelijkheid om een onderwerp, sticky, mededeling of een globaal aan te maken. Maar dus geen poll mogelijkheid. Het zal vast een klein iets zijn, maar weet het ff niet meer waar ik het nog kan zoeken om het goed te krijgen.
paul schreef:Je moet daarboven een tabje hebben met als tekst Poll, die moet je aanklikken.

Pascal
Contacteer:

Bericht door Pascal » 22 apr 2009, 10:46

Paul bedoeld dit:

http://i44.tinypic.com/fwsr9k.jpg

Zie je dit?
You cut me open

Kimeta
Contacteer:

Bericht door Kimeta » 22 apr 2009, 10:57

Oke thanks, het is dus nog simpeler dan gedacht.. hahaha.. je hoeft dus niet meer te kiezen uit onderwerptype, maar gewoon helemaal onderaan op oke klikken als je een poll wilt hebben. Dat was voorheen namelijk anders en dat wist ik helaas niet. Helemaal super, dank je wel voor jullie hulp! Het is me inmiddels gelukt! ;)

Gesloten