PhpBB3 in aangepaste kleurstelling

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
coolywooly

PhpBB3 in aangepaste kleurstelling

Bericht door coolywooly » 10 jun 2009, 13:56

Beste mensen van het support team,

Voor ons ontwikkelingssamenwerkingproject (een reisgids) willen we een forum opzetten op een nieuwe domein.
www.coolywooly.nl/phpBB3 is het voorbeeld, maar in een verkeerde kleurstelling. Osn project bestrijdt armoede in Ghana (lees erover op www.coolywooly.nl/ghana)

Uit ervaring met het installeren en kleuren van het coolywooly-forum weet ik dat ik met veel puzzelen enigzins een gewenste kleurstelling kon krijgen, maar dat ik niet alles voor elkara kreeg wat ik wilde (icoontjes, headers). Omdat wijzelf bijna fulltime aan de slag zijn met de afronding van het boek, ontbreekt ook de tijd om het nog een keer te doen. Een "knullig" forum zal echter afbreuk doen aan wat we ohgv armoedebestrijding willen bereiken (nl kritische stukjes in de pers over het forum). Kortom: ik zoek iemand die voor ons project een forum wil installeren, kleuren/designen en inrichten (van een tiental forums op het board het zo inrichten dat elk een eigen moderator heeft bv).

ZIt ik dan hier op het goede adres of moet ik de oproep ergens anders doen?

Groet en dank
Gerard van Heusden
Eva van Dijk
Coolywooly Ervaringen

Pascal
Contacteer:

Re: PhpBB3 in aangepaste kleurstelling

Bericht door Pascal » 10 jun 2009, 14:57

Het service team is er niet voor om speciale aanpassingen te doen in het systeem, zoals kleuren veranderen, we instaleren wel modificaties maar dit doen we aan de hand van een bestaande instructie.

Helaas moet ik dit topic verplaatsen naar het stijlen forum, zodat mensen je hier beter kunnen helpen.

verplaats van service

Kun je uitleggen wat je precies aan de stijl veranderd wilt hebben?
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
You cut me open

coolywooly

Bericht door coolywooly » 13 jun 2009, 09:07

Beste mensen van het serviceteam,

Sorry dat ik onder het verkeerde kopje sta/stond.
Mijn vraag is wellicht iets breder dan de gemiddelde vraag.
We zoeken - voor het goede doel - iemand die ons helpt een forum in te richten obv bb3 op grond van iets minder technische specificaties dan benoemde mod's. Het gaat om meedenken, installeren en inrichten.

- Nederlandstalig
- kleurstelling in lijn met kleurstelling en lettertype van het te ondersteunen boek
- een aantal topics/forums een eigen moderator geven
- goede bescherming tegen spambot's
- indien mogelijk: mogelijkheid tot plaatsen foto bij bepaalde fora/topics, maar niet toestaan dat reacties foto's plaatsen of nieuwe topics foto's plaatsen
Voldoende zo?

coolywooly

Bericht door coolywooly » 23 jul 2009, 11:05

Deze oproep kan vervallen, wegens gebrek aan reacties

Inmiddels heb ik het zelf - met veel moeite en tijd - uitgezocht.

Plaats reactie