a hover kleur van pro_ubuntu aanpassen

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Oude Egypte Forum

a hover kleur van pro_ubuntu aanpassen

Bericht door Oude Egypte Forum » 24 jun 2009, 09:02

Forum url: www.oudeegypteforum.nl
Style: pro_ubuntu
versie phpbb: 3.0.5

Ik wil graag de a hover achtergrondkleur van de pro_ubuntu style aanpassen naar transparant.
Nu heb ik de volgende css-bestanden (links.css, colours.css en content.css) nagekeken en waar nodig de achtergrondkleur aangepast naar transparant, daarna geüploadt en de buffer geleegd,maar er is niks verandert.

Wat doe ik verkeerd of ben ik vergeten??

Kevin
Contacteer:

Re: a hover kleur van pro_ubuntu aanpassen

Bericht door Kevin » 25 jun 2009, 20:31

Heb je ook je stijlen vernieuwd op het tablad stijlen in je beheerspaneel?
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Oude Egypte Forum

Bericht door Oude Egypte Forum » 01 jul 2009, 18:23

Ik heb het ccs ook in het beheerpaneel aangepast, maar vernieuwd.. daar zeg je me wat.
Ik ga dat even doen, bedankt voor de tip!

----
Edit:
Dat heb ik gedaan en het maakt geen verschil.

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » 02 jul 2009, 09:36

Kun je beter niet via het beheerspaneel aanpassen maar het bestand downloaden aanpassen en weer terug uploaden. Anders loopt je het risico bij het legen van je cache alle aanpassingen weer te verliezen.
Daarna cache legen en theme, template en afbeeldingsset vernieuwen.

Eventueel je scherm verversen cntrl+F5 dan zou de wijziging zichtbaar moeten zijn.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Oude Egypte Forum

Bericht door Oude Egypte Forum » 05 jul 2009, 06:16

Oude Egypte Forum schreef:Forum url: http://www.oudeegypteforum.nl
Ik wil graag de a hover achtergrondkleur van de pro_ubuntu style aanpassen naar transparant.
Nu heb ik de volgende css-bestanden (links.css, colours.css en content.css) nagekeken en waar nodig de achtergrondkleur aangepast naar transparant, daarna geüploadt en de buffer geleegd,maar er is niks verandert.
Dat heb ik dus ook al gedaan, maar er verandert (ook na het legen van de buffer en het ververven van de pagina) helemaal niks.

Plaats reactie