Allen,
Ik zou graag de banner aanpassen van de Getaway stijl van CyberAlien.
Standaard bestaat dit uit 3 stukken. Een afbeelding links, een afbeelding rechts en daartussen een klein stukje met een bepaald patroon dat een aantal keer naast elkaar geplaatst wordt naargelang de breedte van het scherm.
De stukken links en rechts mogen blijven staan, maar ik wil het middenstuk aanpassen.
Ik wil er een breder stuk tussen plaatsen waarbij het dan met het originele middenstuk wordt opgevuld naargelang de breedte van de pagina.
Kan iemand me vertellen in welk bestand ik dien te zoeken en wat ik dan dien aan te passen?
Grafisch komt het hier op neer:
Vast stuk links - Variabel opvulstuk - Vaste banner - Variabel opvulstuk - Vast stuk rechts.
Alvast bedankt.
Banneraanpassing bij Getaway stijl (van CyberAlien)
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: Banneraanpassing bij Getaway stijl (van CyberAlien)
Hallo,
Heb je het al geprobeerd via het beheerderspaneel? Beheerderspaneel -> Tabblad Stijlen -> Afbeeldingsets -> Jouw stijl -> Logo.
In ieder geval, als je iets in de bovenkant van het forum wilt aanpassen zul je in de
Heb je het al geprobeerd via het beheerderspaneel? Beheerderspaneel -> Tabblad Stijlen -> Afbeeldingsets -> Jouw stijl -> Logo.
In ieder geval, als je iets in de bovenkant van het forum wilt aanpassen zul je in de
overall_header.html
moeten zoeken, en die is te vinden in styles/jouwstyle/template/overall_header.html.Jeroen