Gebruikerslijst link weg op index?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Onnyman

Gebruikerslijst link weg op index?

Bericht door Onnyman » 12 jul 2009, 09:20

Ik heb een probleem, maar weet niet wanneer het gebeurd is.
Het viel me in een keer op en het is een behoorlijk gemis op het forum.

De link op de index pagina van de "gebruikerslijst" is in 1x verdwenen ?
Het gekke is dat ik de gebruikersnamen in het forum ook niet meer kan aanklikken, net als de namen in de "wie online" zijn niet meer aanklikbaar ?
Hier werkt die functie wel zie mijn naam rechts "onnyman" die is wel aanklikbaar

Heb echt alles nagelopen (denk ik) maar het wil me niet lukken om dat weer te laten funtioneren ?
Ik had ook het idee dat het kon liggen aan de style maar dat was niet zo (met een andere style getest)

wie kan me helpen?

Onnyman

p.s
ik gebruik phpbb3 en geen mods ;)

Jeroen

Re: Gebruikerslijst link weg op index?

Bericht door Jeroen » 12 jul 2009, 10:11

Als je geen mods hebt en je ook zeker weet dat je niks aangepast hebt is het wel vreemd.
Sommige stijlen hebben inderdaad niet de mogelijkheid om op de gebruikersnaam te klikken, maar je zegt dat je het al op meerdere stijlen geprobeerd hebt.

Heeft misschien een andere beheerder wat veranderd?
Jeroen

Onnyman

Bericht door Onnyman » 12 jul 2009, 11:06

Pietje15 schreef:Als je geen mods hebt en je ook zeker weet dat je niks aangepast hebt is het wel vreemd.
Sommige stijlen hebben inderdaad niet de mogelijkheid om op de gebruikersnaam te klikken, maar je zegt dat je het al op meerdere stijlen geprobeerd hebt.

Heeft misschien een andere beheerder wat veranderd?

Ik heb zelf wel wat veranderd, in de instellingen, maaar ik weet dat het gewerkt heeft op deze style.
Ik ben de enige beheerder...

Jeroen

Bericht door Jeroen » 12 jul 2009, 11:16

Wat is de URL van je forum?
Heb je ook de gebruikers permissies goed staan? Je moet wel de permissies hebben op profielen te bekijken, de wie is online etc.
Jeroen

Onnyman

Bericht door Onnyman » 12 jul 2009, 11:23

Het zit inderdaad in mijn primissions instellingen , omdat gasten niet het probleem hebben zie ik nu
Ik kijk even , en als ik het gevonden heb berciht ik het.

roediej

Bericht door roediej » 28 sep 2009, 10:45

heb je het inmiddels kunnen oplossen? heb hetzelfde probleem

FreakyBlue
Contacteer:

Bericht door FreakyBlue » 30 sep 2009, 08:49

roediej schreef:heb je het inmiddels kunnen oplossen? heb hetzelfde probleem
Kijk eens in je beheerderspaneel bij de groepspermissies van de geregistreerde gebruikers. Tab permissies >> permissies groepen >> selecteer geregistreerde gebruikers >> klik geavanceerde permissies >> tab profiel

Wat staat er bij de optie "Kan profielen bekijken, ledenlijst en wie is er online lijst"?
My music and tutorials -> https://youtube.com/gh0stwrit3rMusic/
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions

Gesloten