Kleur menubalk
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Kleur menubalk
Ik heb dit onderwerp een paar uur geleden gepost in Modificaties en in mijn zoektocht naar een oplossing kom ik er achter, dat ik dit waarschijnlijk In Stijlen had moeten plaatsen. Voor de zekerheid doe ik dat maar.
Ik wil in principe gewoon de standaardkleuren behouden, maar ik wil het forumoverzicht eruit laten springen door de kleur van de menubalk rood te gebruiken. Ik heb geexperimenteerd met het bestand colours.css, maar zonder resultaat.
Ik wil in principe gewoon de standaardkleuren behouden, maar ik wil het forumoverzicht eruit laten springen door de kleur van de menubalk rood te gebruiken. Ik heb geexperimenteerd met het bestand colours.css, maar zonder resultaat.
Re: Kleur menubalk
Je bedoelt toch de balk waar de naam van je forum en de omschrijving instaat?
Als het goed is moet je hier voor, ook een plaatje aan passen. Ik heb helaas geen FTP op deze computer dus kan de locatie ook even niet snel voor je opzoeken:(
Als het goed is moet je hier voor, ook een plaatje aan passen. Ik heb helaas geen FTP op deze computer dus kan de locatie ook even niet snel voor je opzoeken:(
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Dat bedoel ik inderdaad. Het werkt inderdaad met kleurcodes en een plaatje, maar ik loop er compleet op vast.
In Styles, Jouw stijl, Theme, Image staan de plaatjes die er mee te maken hebben. Volgens mij kan je deze simpel weg aanpassen.
LET WEL OP: Ik ben geen super kenner ik probeer alleen mee te denken
LET WEL OP: Ik ben geen super kenner ik probeer alleen mee te denken

Ik heb die plaatjes inderdaad gezien, maar krijg dan slechts een heel dun blauw balkje in beeld. Ik heb geen idee wat ik ermee moet doen. 

Je zou kunnen proberen hem in paint te bewerken, en dan opnieuw upteloaden. Bewaar dan wel de orgineele versie in een andere map van je computer. Als je de nieuwe heb geupload moet je bij de tab stijlen de map thema vernieuwen. Dan zou het kunnen werken.
Ik adviseer dit wel eerst te doen op een test forum of een test stijl. Voor het geval er iets mis zou gaan.
Das de enige mogelijkheid die ik zie! Maar wellicht dat ander misschien weer een andere manier weten.
Ik adviseer dit wel eerst te doen op een test forum of een test stijl. Voor het geval er iets mis zou gaan.
Das de enige mogelijkheid die ik zie! Maar wellicht dat ander misschien weer een andere manier weten.
Ik zou 'm graag willen bewerken, maar ik weet niet welk bestand ik moet bewerken én ik weet niet of ik een dun streepje kan bewerken. Ik kan van een blauw streepje uiteraard een rood streepje maken, maar of dat juist is? En ik lees, dat ik daarnaast ook iets moet wijzigen in colours.css, maar ik ben er niet achter gekomen wat ik moet wijzigen.
Oke dat weet ik verder niet...
Maar bg_list en bg_header sturen het geen aan waar jij het over hebt.
Met het aanpassen van color.css ben ik ook niet bekend. Dus hoop dat iemand anders je kan helpen.
Maar bg_list en bg_header sturen het geen aan waar jij het over hebt.
Met het aanpassen van color.css ben ik ook niet bekend. Dus hoop dat iemand anders je kan helpen.
Bedankt voor dit stuk in elk geval. Ik hoop, dat iemand het af kan maken.