Ik heb geprobeerd om een stijl te installeren maar dit lukt me niet.
Ik heb de stijl gedownload en alle bestanden in de map /styles geplaatst.
Wat moet er daarna gebeuren? Als ik naar het tabblad 'stijlen' in het beheerderspaneel ga, staan nog steeds de 2 standaard stijlen. Prosilver & Subsilver 2 (niet geïnstalleerd). De nieuwe stijl staat hier niet tussen.
Nergens op deze site vind ik een goede handleiding hoe je een stijl moet installeren. Ook op de wiki paginas wordt enkel uitleg gegeven over de verschillende onderdelen van stijlen.
Kan iemand mij hierbij helpen?
Hoe installeren?
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

-
Re: Hoe installeren?
Je moet niet alle bestanden in de map "/styles" plaatsen maar ook de map zelf. Dus ik heb bijvoorbeeld een style gedownload. Ik unzip/unrar hem naar me bureaublad daar staat dan de map: "Stijl" (bijvoorbeeld). In deze map staan alle bestanden ik kopieer de map dus niet alle bestanden uit de map maar de hele map naar de map "/styles" in je phpBB installatie
!

Klopt Pinguin, ik heb me verkeerd uitgedrukt. Ik had wel degelijk de volledige map in de map /styles geplaatst.
Dat is precies wat ik gedaan heb, maar bij mij staan er geen extra 'niet geinstalleerde' stijlen, nadat ik de nieuwe stijl in de map /styles geplaatst heb.Erik Frèrejean schreef:Knowledge Base - How to install styles on phpBB3