phpBB 3.0.6 RC2 uitgebracht
Forumregels
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
Re: phpBB 3.0.6 RC2 uitgebracht
Klopt inderdaad. Na mijn reactie hierboven te horen gekregen
(Staat hier)

- AirWarrior
Emiel-vR schreef:Kan iemand die deze versie draait eens een screenshotje maken van de quickreply mogelijkheid die er standaard nu in zit.
Ik ben namelijk erg blij dat ik waarschijnlijk een mod kan laten vallen door een toevoeging van phpbb, en ben benieuwt hoe die er uit ziet nu.
Kan je per forum instellen of quick replay er wel of niet bij moet
Signed by:
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.
Ja, onder het Forums tabblad als je de instellingen aanpast kan je daar ook Quick Reply aan en uit zetten, het gaat dus globaal en per forum. 

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
En nu RC2Pietje15 schreef:Maar phpBB.nl heeft nu anders wel 3.0.6 RC1 hoor

Oke, en het is dus nu ook al mogelijk om Quick Reply te activeren?
Gaat dat ook gebeuren in bijvoorbeeld het Algemene Onderwerpen forum? Want in een support forum is Quick Reply misschien overbodig maar in AO forum kan het wel handig zijn.
Gaat dat ook gebeuren in bijvoorbeeld het Algemene Onderwerpen forum? Want in een support forum is Quick Reply misschien overbodig maar in AO forum kan het wel handig zijn.
Jeroen
Ik denk niet dat ik op mijn eigen forum: Quick Reply ga aanzetten.
Heb het gisteren toegepast op phpBB discusie en algemene onderwerpenPietje15 schreef:Oke, en het is dus nu ook al mogelijk om Quick Reply te activeren?
Hoe heb jij het dan op Nederlands gezet? Er is toch nog geen voledige Nederlandse vertaling voor phpBB 3.0.6 RC 2?
We draaien momenteel de beta-versie van de phpBB3.0.6RC2 NL-vertaling.
Dus als er hier fouten gevonden worden, kunnen die gemeld worden in het vertaaltopic aangezien anders iedereen deze fout(en) gaat krijgen.
Dus als er hier fouten gevonden worden, kunnen die gemeld worden in het vertaaltopic aangezien anders iedereen deze fout(en) gaat krijgen.
Maar waar kan ik deze vertaling dan vinden?
Want deze is alleen geschikt voor phpBB 3.0.5 zie: viewtopic.php?f=52&t=41488
Want deze is alleen geschikt voor phpBB 3.0.5 zie: viewtopic.php?f=52&t=41488
Die is dus nog nergens te vinden, hij is nog niet publiekelijk beschikbaar
.

Oke duidelijk, bedankt!paul schreef:Die is dus nog nergens te vinden, hij is nog niet publiekelijk beschikbaar.

Quick Reply staat aan 

Ben benieuwd hoelang ze nog werk hebben voor de volledige release. Er is blijkbaar nogal een serieuze discussie over een nieuwe feature.
Als je bv geabonneerd bent op een topic en dat topic wordt gesplitst was je voordien niet geabonneerd op het nieuwe gesplitste onderdeel. in 3.0.6rc1 en 2 wordt je automatisch geabonneerd op het nieuwe gesplitste topic. Maar hier is nogal onduidelijkheid over. Als het forum dan mails verstuurd kan dat aanzien worden als spam, en wat als het gesplitste onderdeel naar een onderdeel gaat dat niet toegankelijk is voor de gebruiker ....
Veel stof tot discussie nog.
Waarschijnlijk wordt deze nieuwe feature uit de final release gehaald op het eerst verder nog te verfijnen.
Als je bv geabonneerd bent op een topic en dat topic wordt gesplitst was je voordien niet geabonneerd op het nieuwe gesplitste onderdeel. in 3.0.6rc1 en 2 wordt je automatisch geabonneerd op het nieuwe gesplitste topic. Maar hier is nogal onduidelijkheid over. Als het forum dan mails verstuurd kan dat aanzien worden als spam, en wat als het gesplitste onderdeel naar een onderdeel gaat dat niet toegankelijk is voor de gebruiker ....
Veel stof tot discussie nog.
Waarschijnlijk wordt deze nieuwe feature uit de final release gehaald op het eerst verder nog te verfijnen.
Die wijziging is al teruggedraaid in svn 

Op naar RC3