Resize mod
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: Resize mod
Topic doorlezen, uitleg gebruiken.
-
- Contacteer:
-
Dit is al de derde resizer die ik heb geprobeerd, maar ik krijg er geen enkele aan de praat. Ik heb alles exact gedaan zoals in de wiki staat, toch veranderd er helemaal niets.
Als je alles exact zo gedaan hebt, zou het moeten werken, punt. Geldt evenzo bij andere (gevalideerde) MOD's. Misschien eens dit artikel van de wiki doorlezen? [wiki]Modificatie installeren (phpBB3)[/wiki]
even een reactie op deze mod, bij mij gaf deze conflikt met mijn smilies "Toon meer smilies" opende zich in dezelfde pagina en konden niet toegevoegd worden in het bericht. Ik kan me moeilijk voorstellen dat ik een alleenstaand geval ben (ben soms raar op dat gebied
)
Iemand die hier ook problemen mee heeft? Of een oplossing voor dit probleem?
Alvast bedankt voor jullie inzet, Danny

Iemand die hier ook problemen mee heeft? Of een oplossing voor dit probleem?
Alvast bedankt voor jullie inzet, Danny

Denk dat je toch de enige bent, ik heb er namelijk niet eerder van gehoord.
En ook al ben ik de auteur van deze MOD, ik raad het gebruik toch af. 2 jaar geleden was het een goed idee om als quick fix te gebruiken, maar inmiddels zijn er veel betere oplossingen. Zie ook de opmerkingen in het wiki-artikel. In principe ondersteun ik deze MOD ook niet meer.
En ook al ben ik de auteur van deze MOD, ik raad het gebruik toch af. 2 jaar geleden was het een goed idee om als quick fix te gebruiken, maar inmiddels zijn er veel betere oplossingen. Zie ook de opmerkingen in het wiki-artikel. In principe ondersteun ik deze MOD ook niet meer.
Dank je voor je vlugge antwoord Ger, ik zal even op zoek gaan naar iets anders. Hopelijk een niet te ingewikkelde mod.