Update was successful maar witte pagina

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
serpico

Update was successful maar witte pagina

Bericht door serpico » 20 nov 2009, 20:59

• Adres van je forum: http://www.ca.biz/phpbb3
    Event. modificaties op je forum: Gallery,chat.portal en heel veel andere
    Wanneer ontstond het probleem? Vandag na update van 3.05 na 3.06
    phpBB versie: 3.0.6

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Update van 3.05 na 3.06
    Wat is het probleem?
Ik heb vandag update gamaakt en het was volgens control panel

Code: Selecteer alles

[b] 'Update was successful"
[/b]
All files are up to date with the latest phpBB version. You should now [b]login to your board[/b] and check if everything is working fine. Do not forget to delete, rename or move your install directory! Please send us updated information about your server and board configurations from the Send statistics module in your ACP..
....en als ik klik op login to your board dann kreeg ik witte pagina. Update heeft goed verlopen m.u.v
includes/functions.php. Update accepteert alleen nieuwe file dus geen oude en geen mix. Na upload nieuwe file kreeg ik dat alles OK is zoals boven al geschreven. Wat nu? :cry:
Ik heb probeert oude bestanden terug te zetten - nix - witt blijft witt.
van ftp heb ik compleet kopie. In store heb ik ook een backup van gisteren. Op sql staat nog alles netjes (geen backup via phpmyadmin).Vandag wel gemaakt.
Laatst gewijzigd door serpico op 07 feb 2012, 20:31, 2 keer totaal gewijzigd.

FreakyBlue
Contacteer:

Re: Update was successful maar witte pagina

Bericht door FreakyBlue » 20 nov 2009, 21:48

Waarschijnlijk krijg je een wit scherm vanwege eerder geïnstalleerde MODs. Als je een nieuwe functions.php hebt geupload (dus zonder eventuele edits voor je MODs) dan zal inderdaad daar het probleem liggen.

Loop je MODs eens na op file-edits voor functions.php en pas deze weer toe.
En als je je oude bestanden terugzet en je krijgt nog steeds een wit scherm, leeg dan je cache map via je ftp programma (wel je .htaccess en index.htm in deze folder laten staan!).
My music and tutorials -> https://youtube.com/gh0stwrit3rMusic/
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions

serpico

Bericht door serpico » 20 nov 2009, 21:52

FreakyBlue schreef:Waarschijnlijk krijg je een wit scherm vanwege eerder geïnstalleerde MODs. Als je een nieuwe functions.php hebt geupload (dus zonder eventuele edits voor je MODs) dan zal inderdaad daar het probleem liggen.

Loop je MODs eens na op file-edits voor functions.php en pas deze weer toe.
En als je je oude bestanden terugzet en je krijgt nog steeds een wit scherm, leeg dan je cache map via je ftp programma (wel je .htaccess en index.htm in deze folder laten staan!).
Cache heb ik all leeg gemaakt (2 bestanden heb ik gelaten) Nu moet ik nog kijken welke mods heb ik :D
en dan opniew doen. Ik hoop dat dat helpt. Dankje voor antwoord

mdltsod

Bericht door mdltsod » 21 nov 2009, 06:34

Ik had precies hetzelfde probleem, en ben er inderdaad ook nog steeds niet uit. nu 5x al volledige backup van het forum terug gezet + herstel van database, cache legen en alles is weer goed. Ik weet niet waar ik nu moet beginnen.

serpico

Bericht door serpico » 21 nov 2009, 22:46

Dus ik heb alles alweer nagelopen (portal, chat , who was here, gallery, gallery block,avatars in memberlist, avatar on index....) sommige bestanden aangepast maar nog steeds alles witt.
Ik heb ook radio en die doet nog http://www.ca.biz/phpbb3/radio/radio.php maar voor radio was login niet nodig
En backup van beheerderpanel...... kan ik die nog gebruken?
Laatst gewijzigd door serpico op 07 feb 2012, 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.

serpico

Bericht door serpico » 28 nov 2009, 21:25

Ik heb opniew geinstalleerd met behoud van oude database en maps image, store, config.php en nu doet mijn forum-portal alweer. Mods heb ik ook reeds geinstalleerd. Een probleem heb ik nog met attachments- bijlagen, die zijn witt en het schrijft naam van foto, groote etc maar als ik klick op foto (ik heb highslide) dann zie ik zo raare kleuren. Wat is verkeerd?

Afbeelding

Kaqu

Bericht door Kaqu » 04 dec 2009, 14:12

Ik heb precies hetzelfde! Ik heb het idee dat het iets met file.php te maken heeft, maar zou niet weten wat. Heeft iemand misschien een antwoord hier op?

serpico

Bericht door serpico » 11 dec 2009, 16:29

Niemand een idee?

EelkeB

Bericht door EelkeB » 14 dec 2009, 11:08

Wat is highslide? Kun je kijken wat er gebeurd als je die MOD(?) verwijderd?
Dutch Open Projects
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail

Gesloten