Wordt teveel uitgelogd

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
David
Contacteer:

Wordt teveel uitgelogd

Bericht door David » 02 dec 2009, 00:00

• Adres van je forum: http://www.chronischeziektemetmoeheidenpijn.nl/forum
    Event. modificaties op je forum: Mededelingen centrum en PM bij eerste login
    Wanneer ontstond het probleem? Ik heb het probleem nu een week denk ik. Dus sinds de aanpassingen en opening van het forum
    phpBB versie: 3.0.6

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Ik ben nog maar net geopend, dus heb veel veranderd en aangepast. Ook zijn bovengenoemde mods recentelijk geinstaleerd.

Wat is het probleem?
Ik wordt regelmatig uitgelogd. Als ik op me forum inlog en dan even naar een andere website of dergelijke ga.. en daarna weer terug kom op het forum dan ben ik al weer uitgelogd. Als ik me forum refresh door de link van me forum opnieuw in me zoek balk te zetten dan ben ik ook uitgelogd. Ook als internet exployer opnieuw opgestart moet worden ben ik uitgelogd. Dit irriteerd me een beetje :oops: Normaal blijf je ingelogd en kan ik doen en laten wat ik wil. Nu moet ik regelmatig weer inloggen...

Iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen?
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

steene

Re: Wordt teveel uitgelogd

Bericht door steene » 02 dec 2009, 07:59

Ik heb dat probleem ook op het beveiligd netwerk op m'n werk.
Thuis heb ik dat probleem eigenlijk niet. Ik vraag me af of dat er iets mee kan te maken hebben?

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » 02 dec 2009, 08:05

Deze problemen komen voort uit verkeerde cookie instellingen, die kun je is nazien in het beheerpaneel. Zou goed kunnen dat er op je werk iets ingesteld staat waardoor de cookies niet goed hun werk doen. Het verwijderen van de forumcookies kan wel is helpen mits er op het netwerk verder geen bijzonderheden zijn ingesteld.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

David
Contacteer:

Bericht door David » 02 dec 2009, 09:42

Heey, Bedankt voor de tip :D

Er stonden 2 dingen verkeerd bij de cookies

1.) Cookie domein: Deze stond op me previeuw website, omdat bij installatie me domein nog niet door de DNS was. Dus heb deze veranderd naar mijn website

2.) Cookie pad... Deze heb ik vergeleken met me andere forum! En precies het zelfde gemaakt!

En zie daar, het probleem is opgelost:)

Nogmaals dank!

David
Contacteer:

Bericht door David » 02 dec 2009, 14:16

Excusses voor de BUMP :oops:

Maar het probleem is niet opgelost, alleen maar erger geworden :(

Als ik nu inlog, en naar het forumoverzicht wordt door verwezen ben ik meteen alweer uitgelogd :cry:

Zoals je hier boven kan lezen heb de cookie gegevens aangepast. Ik heb daarna getest of het werkte... toen was het probleem opgelost. Me laptop dicht geklapt en nu probeer ik weer op me forum te komen en heb ik dit probleem!

Heb de forum cookies verwijderd en de internet geschiedenis van me PC gewist. Maar dat heeft niet geholpen.

Weet iemand hoe ik dit probleem moet gaan oplossen?

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » 02 dec 2009, 18:20

Vertel is wat je cookie instellingen zijn?
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

David
Contacteer:

Bericht door David » 02 dec 2009, 18:27

Cookie Domein: .chronischeziektemetmoeheidenpijn.nl
Cookie Naam: phpb3_ De rest weet ik niet, aangezien niet kan inloggen kan ik ook niet in de beheerders paneel
Cookie pad: /
Cookie secure [ https ]: Uitgeschakels

Uit me hoofd zijn dit de gegevens

Het Cookie domein en cookie pad heb ik veranderd.

Cookie domein: ston ingesteld op me previeuw website dus stukje van me previeuw heb ik weggehaalt
Cookie pad was /forum/ omdat om me andere forum ook alleen / stond heb dat ook op dit forum gedaan

_________________________________________________________________________________________

P.S. Kwam een nu net artikel tegen in de wiki. Ging wellis waar over het verhuizen van een forum. Maar het bracht me wel in de database gegevens. Heb de gevens aangepast zoals ze waren maar dat had geen effect:( Dus heb het inmiddels terug gezet.

Maar hoe kan ik dat veilig aanpassen. Moet dan nog een sql querrie uitvoeren of dergelijke?
_________________________________________________________________________________________

WIJZIG

Oke ik heb nu iets gedaan wat blijkt te werken.

Ik heb in de database Cookie pad / veranderd naar /forum/ zoals die voor dat ik het veranderde in het beheerders paneel was.

Toen heb ik de cache geleegd. En tot nu toe werkt het! Dus hoop dat daarmee me probleem is opgelost.

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » 02 dec 2009, 20:57

Je kunt inderdaad ook in de database de juiste gegevens invullen als je niet meer ingelogd komt.
Afbeelding

Gesloten