subforums genegeerd

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Bommetje

subforums genegeerd

Bericht door Bommetje » 18 dec 2009, 18:48

• Adres van je forum: http://www.deverheijtjes.nl
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?uur-2 uur geleden
    phpBB versie: 3.0.6

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? ja gastmogelijkheden aangepast
    Wat is het probleem?
subforums worden direct getoond

..
hoi, ik ben soort van net beginner met fora, mijn vader is er nog beter in maargoed die is momenteel niet bereikbaar, mijn punt is dus, de subfora worden direct getoond in plaats van het hoofdforum, ik heb gechecked of ze er wel direct als subforum onder het hoofdforum staan (categorie:meerdere subfora:,)

als je naar de site in kwestie gaat staat er in het klein in de bovenhoek Typisch familie, dat is dus nou het hoofdforum, maar om vreemde manier word dat niet gemeld of watdanok, het word gewon genegeerd

als men het niet erg vind gaat ik nu even avondmaal naar binnen werken, als men het probleem ziet/snapt, vriendelijk bedankt

alvast groeten

~Bommetje
HA!, i think... ha!... >.> ,don't ask -.>

Jeroen

Re: subforums genegeerd

Bericht door Jeroen » 18 dec 2009, 19:21

Kan je eens beschrijven hoe je de forums precies wil hebben?
Wat versta jij onder het begrip "subforums"? Een forum in een forum of een forum in een categorie?

Begrijp ik het goed en wil je het zo hebben?
  • Typisch familie (categorie)
    • Welkom gasten (forum)
Probeer het probleem eens duidelijker te beschrijven zodat we je beter kunnen helpen :)
Jeroen

Bommetje

Bericht door Bommetje » 18 dec 2009, 20:57

Pietje schreef:Kan je eens beschrijven hoe je de forums precies wil hebben?
Wat versta jij onder het begrip "subforums"? Een forum in een forum of een forum in een categorie?

Begrijp ik het goed en wil je het zo hebben?
  • Typisch familie (categorie)
    • Welkom gasten (forum)
Probeer het probleem eens duidelijker te beschrijven zodat we je beter kunnen helpen :)

uh ja zo bedoel ik het precies ja een forum in een categorie maar dat weigert hij om vreemde redenen...

hij toont dus allen het forum en niet de categorie teriwjl ik juist eerste wil dat de categorie getoont word en niet linea directa het forum

is het zo beter? ik hoop van wel :mrgreen:

Jeroen

Bericht door Jeroen » 18 dec 2009, 22:52

Wat bedoel je hij toont de categorie niet?
De categorie "Typisch familie" is toch gewoon zichtbaar?
Jeroen

Bommetje

Bericht door Bommetje » 19 dec 2009, 19:40

op zich is het wel zichtbaar, maar niet direct, hij laat direct alle fora zien terwijl ik wil dat hij alleen maar de categorie toont en als je dan daarop klikt, dat hij dan pas alle fora laat zien. :? Dat zou het prettigst zijn, maar om 1 of andere vreemde reden doet hij dat niet meer zoals zichtbaar is <.<

EDIT: het is net zoals hier: eerst word phpbb3.0 getoont en als je dan daarop klikt zie je dan pas phpbb3.0 support zoiets bedoel ik dus ook maar dat doet hij nu niet meer <.<

EDIT:2 MIJN fout, probleem al opgelost ;) vriendelijk bedankt, maar de fout lag geheel aan mijn kant. Typisch familie moest geen categorie zijn maar als forum worden weergegeven :mrgreen: , maar het zou nou wel erg prettig zijn als werd uitgelegd wat het verschil is tussen een categorie en een forum, want door dit hele gedoe snap ik er niks meer van =/, ben vanavond pas terug. groetjes!

~Bommetje

Gesloten