Kan je ergens opzoeken welke gebruikers ooit al een waarschuwing hebben gekregen? Een eenvoudige lijst bedoel ik dus, zonder dat je elk profiel moet gaan openen .....
Je kan ook instellen om de waarschuwingen na x tijd te laten vervallen. Als ik dit instel op 0 is dit dan gelijk aan oneindig?
Forumwaarschuwingen
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Forumwaarschuwingen
De lijst met waarschuwingen die je hebt gegeven kun je gewoon in je moderator paneel vinden... Onder het kopje waarschuwingen. Daar kan je dus alles vinden...
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Iets op 0 zetten betekent oneindig ja.Tazmanian schreef:Je kan ook instellen om de waarschuwingen na x tijd te laten vervallen. Als ik dit instel op 0 is dit dan gelijk aan oneindig?
Meestal staat dat bij zo'n invulveld ook aangegeven.
Jeroen
Ja, maar bij dat veld niet daar staat:Pietje schreef:Iets op 0 zetten betekent oneindig ja.
Meestal staat dat bij zo'n invulveld ook aangegeven.
Daarom dat ik het vroeg omdat het er meestal wel bij staatDuur van de waarschuwing:
Aantal dagen waarna een waarschuwing automatisch zal gaan vervallen voor de gebruiker.