Daarnet een stijl gedownload en geinstalleerd.
Denk het gedaan te hebben zoals het moet.
Uitpakken - map uploaden naar../styles - beheerderspaneel - tab stylen - styl installeren
- algemeen - tab foruminstellingen - styl selecteren.
Resultaat: de indexpagina van het forum heeft de nieuwe stijl, de rest van het forum behoud de oude styl.
Wat deed ik hier verkeerd?
Greets
Nieuwe stijl
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: Nieuwe stijl
Hmmmz
Apart, heb je de link naar je forum, zodat we het even kunnen zien? En welke stijl heb je geïnstalleerd.

Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
-
link naar mijn forum: http://www.bike2hell.be/forum
De stijl was: ca_gen2
Maar heb de nieuwe stijl ondertussen terug uitgeschakeld en de kleuren van de prosilver stijl wat aangepast.
De stijl was: ca_gen2
Maar heb de nieuwe stijl ondertussen terug uitgeschakeld en de kleuren van de prosilver stijl wat aangepast.
Het kan zijn dat bij de instellingen van al je forums staat dat ze als stijl prosilver moeten gebruiken, en niet de standaard stijl.
Jeroen
-
Ow, ja misschien wel. Zal dit proberen te onthouden voor wanneer ik nog eens een poging doe omPietje schreef:Het kan zijn dat bij de instellingen van al je forums staat dat ze als stijl prosilver moeten gebruiken, en niet de standaard stijl.
een nieuwe stijl te installeren.