Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
Brainiac
Bericht
door Brainiac » 10 feb 2010, 02:56
- Adres van je forum: http://www.cyberdesigner.nl/forumcdr
Event. modificaties op je forum:geen
Wanneer ontstond het probleem?nvt
phpBB versie: 3.0.6
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?niewe template
Wat is het probleem?
Als ik een wachtwoord op een topic zet... dan moeten de leden een wachtwoord invullen (zoals het hoort)
Maar de beheerder en moderators moeten ook een wachtwoord invullen ... en daar zit het struikelblokje.
Is er misschien een instelling of iets anders zodat de beheerder en moderators in het topic kunnen gaan zonder de wachtwoord scherm ?
Met vriendelijke groetjes,
Brainiac
..
-
EelkeB
Bericht
door EelkeB » 10 feb 2010, 09:47
Ik neem aan dat je een wachtwoord op een forum bedoeld? Op individuele topics kun je geen wachtwoord zetten.
Nee, is helaas niet mogelijk. Eigenlijk is forum-wachtwoord ook zo'n feature die niet echt in het basisproduct had moeten zitten. Het is geen complete feature en eigenlijk ook redelijk overbodig; je kunt alles veel mooier en handiger regelen via toegangsrechten. Dat is over het algemeen ook het advies; geen gebruik van maken, maar gewoon met toegangsrechten werken.
-
Paul
- Beheerder

-
Contacteer:
Bericht
door Paul » 18 feb 2010, 16:05
Je beseft je dat daarbij het wachtwoord gewoon in de source code staat, en je dus zo kan kijken?
-
EelkeB
Bericht
door EelkeB » 19 feb 2010, 08:43
Ik neem aan dat de TS doelt op de standaard phpBB-feature en niet een apart toe te voegen bbcode.