Probleempje bij registratie

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Noikes
Contacteer:

Probleempje bij registratie

Bericht door Noikes » 06 mar 2003, 23:41

Hoi,
Ik heb zonet phpBB 2.0.2 geïnstalleerd (of eigenlijk laten installeren, want er waren wat database problemen). Alles werk nu, behalve voor de registratie van een nieuw lid ouder dan 13 jaar. Dit geeft volgende foutmelding:
Could not find email template file user_welcome
Ik ben al gaan kijken in de map Languages, daar zit wel degelijk een user_welkcome.tpl in. :?

Iemand een idee wat ik kan doen?

Bedankt!

Luc

White Dust

Bericht door White Dust » 07 mar 2003, 00:16

Hmm... da's appart...

Ten eerste, je kunt beter phpBB2.0.4 instaleren...

Ten tweede, weet je zeker dat de e mail template in language/lang_english/emai/ zit (en de andere language files ;)) er is niet toevallig een directory met een hoofdletter... alle directorys na je phpBB root moeten zonder hoofdletters zijn behalve de subSilver directory...

micha3L

Bericht door micha3L » 07 mar 2003, 07:18

ik denk dat veel van die soort problemen wel opgelost kunnen worden door versie 2.0.4
Gratis hosting met kwaliteit
http://www.aquahosting.nl

Noikes
Contacteer:

Bericht door Noikes » 07 mar 2003, 09:29

White Dust schreef:Ten eerste, je kunt beter phpBB2.0.4 instaleren...
Klopt! Ik merk nu pas dat die mens van de hosting er inderdaad zijn versie van phpBB op gezet heeft, in plaats van de versie die ik opgeladen had (was wel 2.0.4) - er waren enkele problemen met de MySQL-database, die heeft hij opgelost door een nieuwe database aan te maken.
Is het volkomen veilig als ik nu opnieuw versie 2.0.4 uplaad en vervolgens installeer als upgrade? (ik heb eigenlijk een beetje schrik sinds alle database problemen :D :oops: ).

Gesloten