Eigen stijl ontwikkelen

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
PC Beveiligen
Contacteer:

Eigen stijl ontwikkelen

Bericht door PC Beveiligen » 19 mar 2010, 08:45

Ik heb via ACP > Stijlen gekozen voor 'Maak een nieuwe stijl'.
Template: Subsilver2
Thema: Subsilver2
Afbeeldingenset: Etech

Ik heb hier enkele vragen over;
  1. Moet ik deze eigen stijl eerst 'exporteren' voordat ik hem kan installeren?
  2. Neemt deze nieuwe ge-exporteerde stijl de modificaties van Subsilver2 over?
  3. Kan ik later bij deze stijl modificaties toepassen op basis van de Subsilver2-methode?
Alvast bedankt.. ;)

Kevin
Contacteer:

Re: Eigen stijl ontwikkelen

Bericht door Kevin » 19 mar 2010, 12:31

1 nee dat hoeft niet, hij staat al geinstalleerd aangezien hij de bestanden van de andere stijlen gebruikt.
2 Lijkt me wel, hij gebruikt immers de bestanden uit subsilver2 template map enz.
3 Je zal modificaties inderdaad later in de bestanden van subsilver 2 moeten doen, maar als er ook iets met de imageset gebeuren moet dan moet je juist weer in de etech imageset doen.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

PC Beveiligen
Contacteer:

Bericht door PC Beveiligen » 19 mar 2010, 13:39

kevin1979 schreef:1 nee dat hoeft niet, hij staat al geinstalleerd aangezien hij de bestanden van de andere stijlen gebruikt.
Ik heb hem wel ge-exporteerd en weer ge-upload met FTP als eigen map.
kevin1979 schreef:2 Lijkt me wel, hij gebruikt immers de bestanden uit subsilver2 template map enz.
Oké, dus de reeds geïnstallerde modificaties gaan mee, nieuwe apart installeren.
kevin1979 schreef:3 Je zal modificaties inderdaad later in de bestanden van subsilver 2 moeten doen, maar als er ook iets met de imageset gebeuren moet dan moet je juist weer in de etech imageset doen.
Ik bedoel eigenlijk of komende mods gewoon in de map van mijn eigen stijl kunnen plaatsvinden?
Dit omdat de code gebasseerd is (kopie) van Subsilver2, dus gewoon de Subsilver2 mods gebruiken op eigen stijl?

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » 19 mar 2010, 16:09

Jep inderdaad de editts die in een mod staan vermeld voor subsilver dien jij op jouw stijl uit te voeren.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Plaats reactie