Update van 3.05 naar 3.0.7-PL1 NL
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Update van 3.05 naar 3.0.7-PL1 NL
Wanneer ontstond het probleem? Updaten.
phpBB versie: 3.0.5
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee niks
Wat is het probleem?[/list]
Het probleem is dat ik de update phpBB 3.0.6 naar 3.0.7-PL1 NL heb gedownloadt van phpbb.nl en die vervolgens uitgepakt en geuploadt naar mijn host hoe het moest (de install map) en als ik op de forum ga /install krijg ik de update pagina en versiecontrole enz en wanneer ik update gaat alles succesvol behalve als ik kies voor het updaten via FTP-upload krijg ik de volgende fout melding: (ik log met alle correcte informatie)
De verbinding mislukte.
Er ging iets fout bij het verbinden met de server.
en krijg ik:
Wellicht wil je de methode van het downloaden van gemodificeerde bestanden proberen.
Deze methode werkt altijd en is ook direct de aanbevolen manier om te updaten.
Kan iemand mij hiermee helpen?
Bedankt alvast
..
phpBB versie: 3.0.5
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee niks
Wat is het probleem?[/list]
Het probleem is dat ik de update phpBB 3.0.6 naar 3.0.7-PL1 NL heb gedownloadt van phpbb.nl en die vervolgens uitgepakt en geuploadt naar mijn host hoe het moest (de install map) en als ik op de forum ga /install krijg ik de update pagina en versiecontrole enz en wanneer ik update gaat alles succesvol behalve als ik kies voor het updaten via FTP-upload krijg ik de volgende fout melding: (ik log met alle correcte informatie)
De verbinding mislukte.
Er ging iets fout bij het verbinden met de server.
en krijg ik:
Wellicht wil je de methode van het downloaden van gemodificeerde bestanden proberen.
Deze methode werkt altijd en is ook direct de aanbevolen manier om te updaten.
Kan iemand mij hiermee helpen?
Bedankt alvast
..
Re: Update van 3.05 naar 3.0.7-PL1 NL
Ik zou de andere optie gewoon doen, dus niet FTP Upload maar het Downloaden van aangepaste bestanden. Dan maakt het forum een .zip bestand voor je met alle gewijzigde bestanden, die pak je uit op je computer. Vervolgens overschrijf je die bestanden met de huidige bestanden op je server.
Lees anders dit wiki artikel eens door
Lees anders dit wiki artikel eens door

Jeroen
Ik neem aan/hoop dat het een foutje is dat je in je titel en voor forum-versie aangeeft dat je van 3.0.5 aan het updaten bent maar zegt dat je het update-pakket van 3.0.6 naar 3.0.7 hebt gedownload?
Niet dat dit iets met je acute probleem te maken heeft en ik zou ook verwachten dat als je het verkeerde update-pakket hebt je wel een foutmelding zou krijgen, maar better safe than sorry
Niet dat dit iets met je acute probleem te maken heeft en ik zou ook verwachten dat als je het verkeerde update-pakket hebt je wel een foutmelding zou krijgen, maar better safe than sorry

Dutch Open Projects
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail
Bedankt voor jullie reactie, mijn vraag nu is waar kan ik dan de update downloaden van 3.0.5 die gelijk naar 3.0.7 update?? kan iemand mij ook gelijk helpen met mn probleem van meerdere mails sturen "massa mail" want die werkt ook niet ik heb een andere topic staan maar onbeantwoord nog steeds.
Bedankt weer!
Bedankt weer!
kijk in het vervolg effe op de hoofdwebsite
http://www.phpbb.com/downloads/olympus.php?update=1
updater van 3.5 naar huidige
http://www.phpbb.com/downloads/olympus.php?update=1
updater van 3.5 naar huidige
Alleen neemt die niet de Nederlandse taalbestanden mee... Maar ik heb me inderdaad ook te pletter gezocht naar een Nederlandse automatische updater voor een andere versie dan 3.0.6 of 3.0.7. Niet gevonden.
Dutch Open Projects
kan ik geen handmatige update doen nederlandse?
Als je geen modificaties hebt is dat misschien wel de beste optie. Lees dit Wiki-artikel eens door voor een compleet beeld van het updaten van phpBB3: http://wiki.phpbb.nl/Updaten_%28phpBB3%29
Dutch Open Projects