kan ik een rang ander kleur geven ?
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
kan ik een rang ander kleur geven ?
kan me iemand vertellen als ik een rang een andere kleur kan geven
wat is de bedoelling, ik heb partners ook op het forum 'tuning shops' deze heb ik een rang gegeven op het forum partner maar zou graag hebben dat mensen zien dat ze ook partners dan zijn in ander kleurtje zoals ik heb nu as beheerder mod rood dan zou ik hun graag ander kleur willen geven donker blauw vet gedrukt want de normale postings van leden zijn gewoon licht blauw niet vet letter type
al vast bedankt
wat is de bedoelling, ik heb partners ook op het forum 'tuning shops' deze heb ik een rang gegeven op het forum partner maar zou graag hebben dat mensen zien dat ze ook partners dan zijn in ander kleurtje zoals ik heb nu as beheerder mod rood dan zou ik hun graag ander kleur willen geven donker blauw vet gedrukt want de normale postings van leden zijn gewoon licht blauw niet vet letter type
al vast bedankt
Re: kan ik een rang ander kleur geven ?
Daarvoor moet je een gebruikersgroep aanmaken in het beheerderspaneel (beheerderspaneel -> tab gebruikers en groepen -> groepsbeheer). Dan kan je een rang en groepskleur instellen voor die groep.
Alle leden die die groepskleur moeten hebben, moeten lid zijn van die groep en de groep moet als standaard voor hun ingesteld worden. Die optie zie je vanzelf als je ze gaat toevoegen aan de groep.
Alle leden die die groepskleur moeten hebben, moeten lid zijn van die groep en de groep moet als standaard voor hun ingesteld worden. Die optie zie je vanzelf als je ze gaat toevoegen aan de groep.
Jeroen
Aan primisies enz moet ik niets verandere dan ?Pietje schreef:Daarvoor moet je een gebruikersgroep aanmaken in het beheerderspaneel (beheerderspaneel -> tab gebruikers en groepen -> groepsbeheer). Dan kan je een rang en groepskleur instellen voor die groep.
-
Permissies en kleuren hebben niets met elkaar te maken. Beide kun je zetten zoals je wilt, ze beïnvloeden elkaar niet.
Nu ik heb dat wel gedaan dus zo aangemaakt maar dan ?AlbertPool schreef:Permissies en kleuren hebben niets met elkaar te maken. Beide kun je zetten zoals je wilt, ze beïnvloeden elkaar niet.
moet er nog andere dingen aangeklikt worden daar ?
en als ik leden klik dan moet ik er toevoegen in die groep in dit geval dus die club partners
ik doe dat ik zoek ze in de lijst dan zie ik ze er bij staan maar sta niet actief dus ik selecteer die om dan actief te maken dan zegt die ok int groen veld maar als ik ga zien zie ik nog steeds Neen staan hoe kan dit ?
of moet ik me zelf groeps hoofd maken eerst en ga dat niks dan verandere aan mijn status als mod want ik sta int rood
-
Je moet wel opgeven dat de leden die in die groep met die kleur zitten die groep als standaardgroep hebben. Dit kun je zien in het groepsbeheer scherm, daar staat een "ja" als dit correct ingesteld is. Er staat bij jou waarschijnlijk een "nee" nu.
ok dank u dit werkt dus