Ik maak gebruik van de stijl achik die is Prosilver gebaseerd
Zie voorbeeld
Als je naar het voorbeeld kijkt zie je het menu zoals die standaard is, wat ik wil proberen om te kijken of het staat is een 3de regel toevoegen. Er moet dus weer een witte streep komen en dan weer z'n zelfde balk, waar ik dan alle codes van mijn modificaties ik kan zetten. Hopelijk geeft dat een mooi overzichtelijk geheel...
Ik zou alleen niet weten hoe ik dit moet doen...
kan iemand me helpen?
Groet David
Menu aanpassen
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Menu aanpassen
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Re: Menu aanpassen
Kan iemand me dan vertellen welk stukje code, het gene maakt wat op de meegeleverde afbeelding staat? Dan kan ik misschien zelf een beetje gaan stoeien!!
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Re: Menu aanpassen
Het gaat om je overall_header.html en begint ergens bij:
Verder kan ik het ook even niet zo snel vinden heb zelf te veel aangepast aan dat bestand!
Verder kan ik het ook even niet zo snel vinden heb zelf te veel aangepast aan dat bestand!
Code: Selecteer alles
<span class="corners-bottom"><span></span></span></div>
</div>
<div class="navbar">
<div class="inner"><span class="corners-top"><span></span></span>
<ul class="linklist navlinks">
<li class="icon-home"><a href="{U_INDEX}" accesskey="h">{L_INDEX}</a> <!-- BEGIN navlinks --> <strong>‹</strong> <a href="{navlinks.U_VIEW_FORUM}">{navlinks.FORUM_NAME}</a><!-- END navlinks --></li>