- Adres van je forum: http://tanganyikacichlide.nl/forum
Event. modificaties op je forum: n.v.t.
Wanneer ontstond het probleem? n.v.t.
phpBB versie: 3.0.3
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? n.v.t.
Wat is het probleem? Ik wil graag dat mijn forum wordt upgedate naar de nieuwste versie maar kan niet vinden hoe dit moet. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Update 3.0.3 naar 3.0.7-PL1
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Update 3.0.3 naar 3.0.7-PL1
Re: Update 3.0.3 naar 3.0.7-PL1
Dit had ik al gelezen maar omdat ik niet meer aan de oudere updates kan komen kan ik het ook niet update. Maar bedankt voor je commentaar.
Op phpBB.com kan je het juiste pakket downloaden, kies in het drop-down menu je huidige versie en je kan het pakket downloaden.
Je stijl moet je mogelijk daarna nog handmatig bijwerken als je geen prosilver of subsilver2 gebruikt.
Je stijl moet je mogelijk daarna nog handmatig bijwerken als je geen prosilver of subsilver2 gebruikt.
Als je geen modificaties hebt geïnstalleerd, zou je ook de volgende stappen kunnen volgen:

- Maak uitbebreide backups van je forumbestanden en de database
- Download op onze site het phpBB 3.0.7-PL1 (laatste versie) pakket
- Overschrijf alle bestanden op je server met de nieuwe bestanden die je gedownload hebt, behalve config.php, de /images/ en /files/ map
- Ga naar adresvanjouwforum.nl/install/database_update.php om je database te updaten
- Verwijder de /install/ map
- Als het goed is ben je dan up to date, mogelijk moet je wel nog je style updaten.

Jeroen