IP adres gebruiker kunnen zien

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Babii

IP adres gebruiker kunnen zien

Bericht door Babii » 26 jun 2010, 14:16

• Adres van je forum: http://zwangerworden.nu/forum
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie: 3.0.0

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
Ik heb een aantal gebruikers geregistreerd op mijn forum. Regelmatig zie ik men online staan, echter is er nog nooit wat gepost door hun.

Is er een mogelijkheid om te zien via welk IP adres zij zich hebben geregistreerd?

Weet namelijk wel dat dit kan als iemand iets gepost heeft.... Maar heb het idee dat er 1 persoon meerdere accounts heeft. Maar die hebben nooit gepost, dus vraag me af of ik hun IP kan zien?

Jeroen

Re: IP adres gebruiker kunnen zien

Bericht door Jeroen » 27 jun 2010, 22:57

Beheerderspaneel -> Gebruikersbeheer -> Typ de gebruikersnaam in -> daar zie je ergens bovenaan het IP adres staan. In de wie is online zelf zie je als beheerder als het goed is ook IP adressen achter de gebruikersnamen staan.
Jeroen

Babii

Bericht door Babii » 29 jun 2010, 18:12

Nee, helaas niet :(. Zie niks staan, hoe bizar het ook klinkt. Is dit niet een aparte tool die je moet instellen?

Jeroen

Bericht door Jeroen » 29 jun 2010, 21:03

Je ziet dit echt niet? Afbeelding
Jeroen

Gesloten