nieuwe stijl activeren

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
ringo1

nieuwe stijl activeren

Bericht door ringo1 » 09 jul 2010, 18:03

hallo,
ik ben al een tijdje bezig met een nieuwe stijl ps3. nu wou ik dat eens activeren als standaard ik heb dat gedaan maar dan geraakte de leden niet meer op het forum ze kregen dan een foutmelding. wel staat het portal nog niet op het nieuwe forum, dat moet ik nog instaleren. zou het daar kunnen aan liggen? want normaal komen de leden eerst op het portal. grtz ringo

PhilipvD

Re: nieuwe stijl activeren

Bericht door PhilipvD » 09 jul 2010, 18:41

Kan je misschien die foutmelding hier posten?

ringo1

Bericht door ringo1 » 09 jul 2010, 18:57

dit is de foutmelding dien ze te zien krijgen

Algemene Berichtdraad
template -> _tpl_load_file () : File ./styles/PS3/template/portal/portal_body.html bestaat niet of is leeg
Gelieve de beheerder van de webmaster te contacteren : de.karper @ hotmail.com.

op mijn andere stijl die ik nu nog gebruik komen de leden eerst op het portal terecht alvorens naar het forumindex te kunnen gaan, maar door dat op het nieuw nog geen portal staat denk ik dat het daar aan ligt of ben ik mis.
grtz

Gerda
Contacteer:

Bericht door Gerda » 10 jul 2010, 09:43

ringo1 schreef:dit is de foutmelding dien ze te zien krijgen

Algemene Berichtdraad
template -> _tpl_load_file () : File ./styles/PS3/template/portal/portal_body.html bestaat niet of is leeg
is een portal probleem
zo te zien.
ringo1 schreef:wel staat het portal nog niet op het nieuwe forum, dat moet ik nog instaleren. zou het daar kunnen aan liggen? want normaal komen de leden eerst op het portal
als ze normaal eerst op het portal komen
en dat is er in ene niet ... ja, dan lukt het niet eej.

PhilipvD

Bericht door PhilipvD » 10 jul 2010, 10:13

Je moet de stijl bestanden van het portaal opnieuw uploaden. Als de stijl prosilver gebaseerd is moet je de prosilver bestanden van de MOD gebruiken en als je stijl subsilver2 gebaseerd is moet je uiteraard die bestanden gebruiken. (de laatste vind je vaak in de 'contrib' map van de MOD)

ringo1

Bericht door ringo1 » 10 jul 2010, 12:26

mijn portal staat ik nu wel op maar moet nog in mijn breathcrumb iets bewerken denk ik. de link naar het portal is nog niet zichtbaar op het forumindex. dus de leden komen nog niet op het portal terecht nij het inloggen. nu moet ik in met webbrowser index vervangen door portal om op het portal terecht te komen. grtz

PhilipvD

Bericht door PhilipvD » 10 jul 2010, 12:37

Je moet inderdaad ook nog de wijzigingen doen (die van subsilver2) in je stijl bestanden. En kijk eens of je de wijzigingen in het .htaccess bestand goed hebt doorgevoerd.

ringo1

Bericht door ringo1 » 12 jul 2010, 17:31

hey philip, het is geen subsilver maar prosilver ;) grtz

PhilipvD

Bericht door PhilipvD » 12 jul 2010, 17:48

ringo1 schreef:hey philip, het is geen subsilver maar prosilver ;) grtz
Oh dan heb ik me vergist. :P Ik zag 'breadcrumbs' en dacht toen subsilver2. Dan moet je natuurlijk de wijzigingen van prosilver hebben. :)

Plaats reactie