Registratie aanpassen.
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Registratie aanpassen.
Niet nodig bij deze vraag.
Ik wil mijn registratie formulier aanpassen als je op registratie drukt dat staat er een hele tekst enzo...
Hoe kan ik dit aanpassen? in welke map moet ik dit doen?
Alvast hartelijke dank
Ik wil mijn registratie formulier aanpassen als je op registratie drukt dat staat er een hele tekst enzo...
Hoe kan ik dit aanpassen? in welke map moet ik dit doen?
Alvast hartelijke dank
Re: Registratie aanpassen.
De registratie voorwaarden kan je aanpassen in /language/nl/ucp.php onder 'TERMS_OF_USE_CONTENT'.
Let er wel op dat je geen aanhalingstekens weghaalt, een regel moet op de volgende manier opgebouwd zijn:
Let er wel op dat je geen aanhalingstekens weghaalt, een regel moet op de volgende manier opgebouwd zijn:
Code: Selecteer alles
'STRING_VOORBEELD' => 'vertaling',
Thanks, ik ga regels opstellen en dan zet ik dat daar neer:P
als het niet lukt laat ik hem wel horen.
als het niet lukt laat ik hem wel horen.
Neem voor alle zekerheid een kopie van het originele bestand en bewaar die ergens op je pc, moest er iets mis gaan met aanpassen dan kan je achteraf het originele bestand terug plaatsen.
Bedankt voor de tipodil schreef:Neem voor alle zekerheid een kopie van het originele bestand en bewaar die ergens op je pc, moest er iets mis gaan met aanpassen dan kan je achteraf het originele bestand terug plaatsen.
Alleen doe ik dit altijd al

Huh? dit kan ik niet vinden ;(PhilipvD schreef:De registratie voorwaarden kan je aanpassen in /language/nl/ucp.php onder 'TERMS_OF_USE_CONTENT'.
'STRING_VOORBEELD' => 'vertaling',
Gevonden:P
Nu nog aanpassen.
Nu krijg ik deze fout:
Het lukte niet met die ik gedaan heb, dus zette die oude weer terug en kreeg deze fout.

[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4284: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/nl/ucp.php:1)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4286: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/nl/ucp.php:1)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4287: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/nl/ucp.php:1)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4288: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/nl/ucp.php:1)
het is gelukt het oude weer terug te zetten, ik heb even een nieuwe vertaling gedownload en dat bestandje erin geplakt nu doet hij het weer, maar niet met me eigen tekst
dat lukt me niet... zou iemand dit voor mij kunnen doen? zoja dan krijg je van mij de tekst wat er in moet staan.

Met welk programma wijzig je je bestanden?
gewoon kladblok.
- AirWarrior
Met bv Notepad++ zal het zeker beter gaan dan met kladblok.
Signed by:
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.
Inderdaad gebruik een programma zoals Notepad++, dat is sowieso overzichtelijker voor jou en het verschil met kladblok is dat Notepad++ de codering niet veranderd. Daarom krijg je foutmeldingen.AirWarrior schreef:Met bv Notepad++ zal het zeker beter gaan dan met kladblok.
PhilipvD schreef:Inderdaad gebruik een programma zoals Notepad++, dat is sowieso overzichtelijker voor jou en het verschil met kladblok is dat Notepad++ de codering niet veranderd. Daarom krijg je foutmeldingen.AirWarrior schreef:Met bv Notepad++ zal het zeker beter gaan dan met kladblok.
Uhm oke, maar ik zie de codering gewoon normaal in me kladblok bestand, maar dit is niet met allemaal zo.
Ik ga Notepad++ even downloaden(is een gratis programma neem ik aan??)
Dat is inderdaad een gratis programma.
Daarin heb je véél meer overzicht op wat je doet, met markeringen van van bepaalde codes.
Daarin heb je véél meer overzicht op wat je doet, met markeringen van van bepaalde codes.
Jeroen
Ik ga morgen even kijken of dit wil.