link toevoegen in mijn welkoms tekst
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

link toevoegen in mijn welkoms tekst
hallo,
ik zou graag in mijn welkoms tekst een link plaatsen naar mijn forumregels hoe begin ik daar aan? kan iemand mij daar bij helpen? grtz ringo
ik zou graag in mijn welkoms tekst een link plaatsen naar mijn forumregels hoe begin ik daar aan? kan iemand mij daar bij helpen? grtz ringo
Re: link toevoegen in mijn welkoms tekst
Over welke welkomstekst heb je het? Die op je portal? Die kan je toch gewoon via het beheerderspaneel instellen? Lijkt me dat je daar gewoon BBCode in kan gebruiken en daarmee een link naar je forumregels maakt.
Jeroen
het is de welkomstekst op mijn portal, hoe maak ik zo een BBcode aan? heb dit nog nooit gedaan grtz
Kijk eens in het beheerderspaneel waar je de welkomsttekst kan aanpassen. Daar zou je dan een BBCode kunnen gebruiken zoals in dit geval voor een link:
Precies zoals je ze ook in een bericht kunt gebruiken.
Code: Selecteer alles
[url]http://www.voorbeeld.nl[/url]
Precies zoals je ze ook in een bericht kunt gebruiken.
Misschien kan je dit ook eens lezen: http://www.vissersparadijs.be/faq.php?mode=bbcode
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Je kan inderdaad de BBCode gebruiken zoals Philip al aange ... orumregels[/code]
Dat resulteert dus in: forumregels. Dat vind ik persoonlijk mooier staan dan gewoon de URL, maar dat moet je natuurlijk zelf beslissen.
Dat resulteert dus in: forumregels. Dat vind ik persoonlijk mooier staan dan gewoon de URL, maar dat moet je natuurlijk zelf beslissen.
Jeroen
ik heb het dus eens geprobeerd maar ik kan blijkbaar geen bbcode gebruiken in mijn welkomstekst
weet iemand hoe ik dat wel kan doen?
ps:in berichten kan ik dat wel doen.

Welk portaal gebruik jij dan en hoe is die geïnstalleerd? Want met die adverteer blok snapte ik ookal noet... dus ben even benieuwd!ringo1 schreef:ik heb het dus eens geprobeerd maar ik kan blijkbaar geen bbcode gebruiken in mijn welkomstekst
--- afbeelding ---
dit Board3Portalv1.0.2 portal gebruik ik grtz ringo
Dan loop je volgens mij 2 versies achter, ik heb 1.0.5, misschien heeft updaten zin... maar dat weet ik niet 100% zeker of dat de oplossing is!ringo1 schreef:dit Board3Portalv1.0.2 portal gebruik ik grtz ringo
- marian0810
- Contacteer:
Ik heb versie 1.0.4 op een testforum staan en daar kan ik wel bbcodes in het welkomstbericht gebruiken.