Hoe zonder wachtwoord profile-page bekijken?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
GebruikerJames

Hoe zonder wachtwoord profile-page bekijken?

Bericht door GebruikerJames » 05 okt 2010, 23:37

Hallo allemaal,

Hoe kan je je forum zo aanpassen dat een niet-ingelogde gebruiker zonder wachtwoord je gebruikersprofiel pagina kan bekijken? Het is nu alleen mogelijk mét wachtwoord en deze extra beveiliging wil ik er graag afhebben..

Voorbeeld: als je nu hier aan de rechterzijde op mijn profielnaam zou klikken "GebruikerJames", en je zou niet ingelogd zijn, dan zou je een wachtwoord moeten invoeren om mijn profiel te kunnen zien.

Jeroen

Re: Hoe zonder wachtwoord profile-page bekijken?

Bericht door Jeroen » 06 okt 2010, 07:45

Dat is in te stellen in de permissies. Je moet dan dus bij de forumpermissies van de groep "Gasten" gaan kijken. Beheerderspaneel -> Tabblad permissies -> Permissies groepen -> Gasten -> Geavanceerde permissies -> Tabje Profielen -> onderste optie.
Jeroen

GebruikerJames

Re: Hoe zonder wachtwoord profile-page bekijken?

Bericht door GebruikerJames » 06 okt 2010, 11:06

Dat werkte! Bedankt voor je advies!

Gesloten