Mijn op prosilver gebaseerde template (rednblack) geeft de volgende melding.
{ WHO_WAS_HERE }
{ WWH_UPDATE_NEED }
De melding is enkel zichtbaar wanneer ik ingelogd ben met mijn admin account, reguliere gebruikers zien de melding niet. Ik heb de WWH-mod niet/nooit geïnstalleerd (überhaupt geen mods) en wanneer ik de boel in prosilver zet zie ik deze melding niet.
Ook al heb ik er niet zoveel last van... hoe krijg ik het weg?
Alvast bedankt!
Stijl geeft WWH foutmelding
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: Stijl geeft WWH foutmelding
Waar zie je dit ergens? Heb je ook een link naar je forum?
Toevallig was ik gisteren ook met die stijl bezig, en ontdekte ik hetzelfde. De stijl auteur heeft dat gewooon vergeten te verwijderen op een of andere manier, denk ik.
Zo haal je dat weg:
Open: /styles/rednblack/template/index_body.html
Zoek en verwijder deze code:
Daarna even de buffer van je forum legen 
Zo haal je dat weg:
Open: /styles/rednblack/template/index_body.html
Zoek en verwijder deze code:
Code: Selecteer alles
<!-- IF WHO_WAS_HERE_LIST2 -->
<h3>{L_WHO_WAS_HERE}</h3>
<p>{WHO_WAS_HERE_LIST2} ({WHO_WAS_HERE_EXP})<br />{WHO_WAS_HERE_RECORD}<br />{WHO_WAS_HERE_LIST}</p>
<!-- ELSEIF U_ACP -->
<h3>{L_WHO_WAS_HERE}</h3>
<p>{L_WWH_UPDATE_NEED}</p>
<!-- ENDIF -->

Jeroen
Op de plek waar normaal de WWH box zit. Ik kan je best een link geven hoor, maar dat heeft weinig zin gezien je het als gast of gewoon lid niet kunt zienGer schreef:Waar zie je dit ergens? Heb je ook een link naar je forum?

Bedankt Jeroen! Dat werkte mooi

Het zal je misschien verbazen,Gwawr schreef:Op de plek waar normaal de WWH box zit.

Dat snap ik, maar als ik een link naar je forum weet, en ik weet waar het normaal gesproken staat, dan kan ik het alsnog achterhalen hoe het op te lossen.Gwawr schreef:Ik kan je best een link geven hoor, maar dat heeft weinig zin gezien je het als gast of gewoon lid niet kunt zien
Geloof me: we vragen zulke info niet voor niets. We vragen het zodat we mensen kunnen helpen.