OmkePom schreef:hier bedoelde je waarschijnlijk .... open /styles/proFormell/theme/content.css ... mee, want dat werkte;
Inderdaad, even niet bij stil gestaan.
Het heeft niet zozeer met phpBB te maken maar meer met de nederlandse vertaling, de kolommen zijn te smal voor de vertaling zeg maar. Wat je nu hebt gedaan is wat ruimte van de ene kolom geven aan de andere kolom waardoor het wel past.
Als het in een ander resolutie nog niet past kun je nog wat schuiven met de aanpassingen die ik gaf zodat het mogelijk wel passend te maken is.
OmkePom schreef:Zit ik precies uit te proberen hoeveel afbeeldingen er naast elkaar passen, terwijl je bij een lichtere resolutie er minder kunnen en ze eronder gaan wat ik dus wilde voorkomen (lol).
Als je dat wilt voorkomen dan zul je een stijl moeten nemen die een vaste breedte heeft zoals mijn forum dat heeft. Het forum zelf blijft even groot maar je ziet meer of minder achtergrond afbeelding bij verschillende resoluties.
OmkePom schreef:Thx Kevin, mogelijk win je in 2011 wel weer een Award je hebt mij in ieder geval ook "perfect" geholpen een dikke Pluim heb je in ieder geval verdient

Bedankt hoor, die award heb ik niet gewonnen door de support die ik geef maar voor de uitstraling en functies van het forum.