Zeer irritant persoon komt telkens terug

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
CrazyTurk

Zeer irritant persoon komt telkens terug

Bericht door CrazyTurk » 23 mei 2011, 15:20

• Adres van je forum: http://www.keewaytuning.com/
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?Sinds de geboorte van de jongen
    phpBB versie:3.0.7-PL1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?nee
    Wat is het probleem?
Een persoon komt steeds terug om irritant te doen

Ik heb een klein irritant probleempje op me forum. Er is een jongen genaamt Thymen die na zijn ban en ip ban weer terug komt op het forum en onzin praat. Hij heeft ondertussen al 6 accounts gemaakt en ik heb ze allemaal een ip ban gegeven. Toch komt hij terug. Met zijn laatste account deed hij een meisje na maar ze ip kwam overheen met ze oude account.

Heeft iemand een oplossing hier voor om hem nooit meer op me forum te krijgen? Want ik en me forumleden beginnen ons geduld te verliezen. Is het misschien zelfs mogelijk om aangifte te doen? Ik kan zijn gegevens misschien krijgen

Kevin
Contacteer:

Re: Zeer irritant persoon komt telkens terug

Bericht door Kevin » 23 mei 2011, 15:53

CrazyTurk schreef:Toch komt hij terug. Met zijn laatste account deed hij een meisje na maar ze ip kwam overheen met ze oude account.
Heb je toen zijn ip adres dan niet verbannen? Dan zou hij dat "meisjes" account niet aangemaakt moeten kunnen hebben.
Laatst gewijzigd door Kevin op 23 mei 2011, 17:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Ger
Contacteer:

Re: Zeer irritant persoon komt telkens terug

Bericht door Ger » 23 mei 2011, 15:57

Gewoon consequent zijn IP, emailadressen, gebruikersnamen, etc permanent bannen. Voor jou/jullie is het veel minder moeite om hem te bannen dan het voor hem is om steeds weer een nieuw emailadres aan te maken, te registreren en te posten. Hij zal dus eerder moe zijn dan jullie.

Gesloten