Kom er echt niet uit.

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Universal

Kom er echt niet uit.

Bericht door Universal » 28 jun 2011, 10:52

Beste

Nou ben ik niet een persoon die direct naar hulp gaat schreeuwen :)
Dus heb eerst echt zelf van alles geprobeerd maar kom er echt niet uit :(

Het gaat erom dat ik een 2e afbeelding in mijn header wil plaatsen, en weet echt niet hoe, heb gezocht maar kon het jammer genoeg niet vinden.

Ook kan ik alleen maar mijn logo aan de linkerkant plaatsen en niet zo groot maken als ik wil, want dan verdwijnt hij in de header zeg maar.

Wie kan mij aub even raad of hulp geven?

http://www.universalbaits.be/phpbb

Bij voorbaat dank :)

Kevin
Contacteer:

Re: Kom er echt niet uit.

Bericht door Kevin » 28 jun 2011, 22:32

Universal schreef:Ook kan ik alleen maar mijn logo aan de linkerkant plaatsen en niet zo groot maken als ik wil, want dan verdwijnt hij in de header zeg maar.
Bij dit soort acties dien je dan ook de opgegeven afbeeldingformaten aan te passen in imageset/imageset.cfg. In dat bestand word waarschijnlijk de afbeelding van je header gedefinieerd.

die aanpassen en nadien je theme bestanden vernieuwen en je cache legen in het beheerderspaneel.

Een tweede afbeelding kun je plaatsen door een div class aan te maken in een van de css bestanden, neem als voorbeeld de div van je huidige plaatje en pas de instellingen aan die de plaatsing bepalen.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Plaats reactie