Veranderen van vermelding auteur

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
pauluz

Veranderen van vermelding auteur

Bericht door pauluz » 21 aug 2011, 22:02

Beste,

Basisgegevens:
Joomla 1.5.23
Community Builder 1.7
CB Connector 2.5.0 beta 1
PHPBB 3.09
forumstijl: Aeroblue

Wij hebben voor de Vereniging van Nederlandse salarisadministrateurs, in Joomla ruim 700 leden op basis van een ledennummer (vermeld in de gebruikersnaam) in Joomla geïmporteerd en gekoppeld aan een phpBB forum, na de koppeling word in het forum standaard de gebruikersnaam, in ons geval dus het ledennummer, vermeld.

Ik zou graag dit willen veranderen in een naam veld, zodat makkelijker herkenbaar is wie het bericht geschreven heeft.

Kunnen jullie mij helpen dit te veranderen?

Bij voorbaat dank, Paul

FreakyBlue
Contacteer:

Re: Veranderen van vermelding auteur

Bericht door FreakyBlue » 22 aug 2011, 15:36

Ik weet niet precies hoe jullie deze koppeling hebben gemaakt, maar mijn gevoel zegt dat het niet heel gemakkelijk zal gaan. Daarvoor zal je meerdere code edits nodig hebben.

Wellicht een tussenoplossing, maar wel eentje die geen code wijzigingen nodig heeft en gemakkelijk is.
Je kan een extra profielveld aanmaken, deze verplicht stellen en zichtbaar laten zijn bij het plaatsen van berichten. Dit profielveld gebruik je dan om bijvoorbeeld de naam of de organisatie van de desbetreffende poster te laten zien.

Het profielveld kan je aanmaken in het beheerderspaneel >> TAB Gebruikers en groepen >> Aangepaste profielvelden onder gebruikers.
My music and tutorials -> https://youtube.com/gh0stwrit3rMusic/
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions

Plaats reactie