Nieuwe Gebruikers

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Tatjana

Nieuwe Gebruikers

Bericht door Tatjana » 26 aug 2011, 16:15

• Adres van je forum: http://bullmastiffbordeauxdog.nl
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?bij instellen
    phpBB versie:3.09

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?Ja van alles
    Wat is het probleem?
Ik heb net een nieuw forum, maar nu krijg ik te horen van mensen die zich aanmelden dat ze geen bericht kunnen plaatsen omdat het eerst goedgekeurd moeten worden.

Nu had ik een site gekregen met handleiding enzo, daar heb ik op gezegt en vond een site met de nieuwe gebruikers registratie...

Het bolletje bij registratie instellingen staat op nee,min berichtenlimiet staat op 0 en toch kan niemand zonder goedkeuring een bericht plaatsen.
Overigens krijg ik ook nergens geen melding dat ik een bericht moet goedkeuren dan moet ik eerst iemand zijn profiel opzoeken...

Kan iemand mij helpen?

Tatjana

Re: Nieuwe Gebruikers

Bericht door Tatjana » 26 aug 2011, 16:36

Inmiddels heb ik het door, sorry voor het ongemak stonden permissies verkeerd...

Gesloten