Dat is een MOD die het voor je doet. Kan je simpel in het beheerderspaneel pagina's toevoegen en bewerken met het normale phpBB 'plaats een bericht' veld inclusief smilies

Code: Selecteer alles
<?php
define('IN_PHPBB', true);
$phpbb_root_path = './';
$phpEx = substr(strrchr(__FILE__, '.'), 1);
include($phpbb_root_path . 'common.' . $phpEx);

// Start session management
$user->session_begin();
$auth->acl($user->data);
$user->setup();

page_header('VOORBEELD');

$template->set_filenames(array(
   'body' => 'voorbeeld.html',
));
make_jumpbox(append_sid("{$phpbb_root_path}viewforum.$phpEx"));
page_footer();
?>page_header('VOORBEELD');, kun je de titel van het document opgeven wat in de browser bovenin wordt weergeven. Bij 'body' => 'voorbeeld.html', geef je de naam naar het html-bestand op (zie stap 2). Bij $phpbb_root_path = './'; geef je het pad naar het forum op. In mijn voorbeeld ./. Plaats je het php bestand in een andere map dan het forum, bijvoorbeeld in de map /info/ en het forum in de map /forum/, vul dan ../forum/ in.Code: Selecteer alles
<!-- INCLUDE overall_header.html -->
Pagina inhoud
<!-- INCLUDE overall_footer.html -->

$phpbb_root_path = foutief is. 
 ik hou msn in de gaten.. idd witte pagina, met die tekst..
  ik hou msn in de gaten.. idd witte pagina, met die tekst.. . maar er zit een fout in die ik er niet uit krijg en ik krijg het niet voor elkaar om van het forum naar home te komen, andersom wel van home kun je wel naar forum.. ik heb vandaag geprobeerd de mod te installeren, maar ik ben niet verder gekomen dan te zoeken waar ik moet beginnen hiermee..
 . maar er zit een fout in die ik er niet uit krijg en ik krijg het niet voor elkaar om van het forum naar home te komen, andersom wel van home kun je wel naar forum.. ik heb vandaag geprobeerd de mod te installeren, maar ik ben niet verder gekomen dan te zoeken waar ik moet beginnen hiermee.. 

http://www.phpbb.com/customise/db/mod/static_pages
 http://www.phpbb.com/customise/db/mod/static_pages  loop toch tegen 2 dingen aan.
 loop toch tegen 2 dingen aan. 
  want met een statische pagina kan ik niet genoeg. Dat zal ik toch via ftp moeten doen. Er zullen dan mods geïnstalleerd moeten worden op die pagina's.. oke ik kom steeds verder zo..
 want met een statische pagina kan ik niet genoeg. Dat zal ik toch via ftp moeten doen. Er zullen dan mods geïnstalleerd moeten worden op die pagina's.. oke ik kom steeds verder zo..  bij zoeken.. deze kan ik dan gebruiken om mods toe te voegen?
  bij zoeken.. deze kan ik dan gebruiken om mods toe te voegen?