Forumafbeelding niet te vinden

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
puresound
Contacteer:

Forumafbeelding niet te vinden

Bericht door puresound » 06 okt 2011, 15:32

• Adres van je forum: http://forum.puresound.be
    Event. modificaties op je forum: onbekend
    Wanneer ontstond het probleem? n.v.t.
    phpBB versie:3.0.4

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nee
    Wat is het probleem?
Ik ben sinds korte tijd eigenaar geworden van het Pureforum ( http://forum.puresound.be). Pureforum is een onderdeel van de audionieuwssite Puresound.be (http://www.puresound.be).
Het Pureforum heeft een eigen forumafbeelding en deze forumafbeelding staat bovenaan in het forum. Helaas heeft de vorige eigenaar/beheerder deze forumafbeelding mij niet toegezonden bij de overname. Toch zou ik graag deze forumafbeelding gewoon in mijn bezit willen hebben. Nu is het volgens mij zo, dat ergens in het beheerderspaneel van het Pureforum die afbeelding te vinden is. Alleen ik kan deze forumafbeelding nergens vinden, omdat ik nergens de bestemde map kan vinden in mijn beheerderspaneel.
In de gebruikershandleiding (versie 3.0) die op de site van phpBB.nl staat heb ik wel kunnen vinden onder hoofdstuk 3.2 "forummanagement", dat er ergens een map moet zijn waar de forumafbeelding te vinden is. Maar er staat niet bij onder welk tabblad en subgroep enz.

Dus de vraag is simpel : Wie kan mij zeggen waar ik de forumafbeelding te vinden is in je eigen beheerderspaneel ?

Alvast hartelijk dank voor jullie antwoorden.
Onno Kiviet

Mitch1990

Re: Forumafbeelding niet te vinden

Bericht door Mitch1990 » 06 okt 2011, 15:54

check eerst even naar alle images die op de ftp staan?

David
Contacteer:

Bericht door David » 06 okt 2011, 16:12

Je bedoelt deze afbeelding: http://forum.puresound.be/styles/brushe ... header.swf Dat is dan ook meteen de locatie van je afbeelding. Of bedoel je wat anders?

Je moet die afbeelding trouwens via je FTP zoeken ;)
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » 06 okt 2011, 18:19

Dat is alleen geen afbeelding maar een flash bestand (.swf) die kun je zo niet bewerken zonder het origineel te hebben.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Mitch1990

Bericht door Mitch1990 » 06 okt 2011, 18:32

Kevin schreef:Dat is alleen geen afbeelding maar een flash bestand (.swf) die kun je zo niet bewerken zonder het origineel te hebben.
print screen? :)
edit in photoshop?:)

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » 07 okt 2011, 05:23

Je kunt geen swf bewerken zonder het .fla bestand te hebben, en het .fla bestand bewerk je met Adobe Flash.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Mitch1990

Bericht door Mitch1990 » 08 okt 2011, 12:35

ja... maar je kan gewoon screenshot maken en dan het plaatje uit je screenshot halen en dan bewerken..?

puresound
Contacteer:

Bericht door puresound » 08 okt 2011, 23:51

Dank allen voor de input.
Ik heb de afbeelding kunnen verkrijgen via de link van David en vervolgens een printscreen gemaakt in Paint en bewerkt in Office Picture Manager.
Maar ik heb dus niet de bewuste map gevonden in het eigen forum management.
Wellicht dat David mij kan uitleggen hoe ik die map kan vinden, want hem is het kennelijk wel gelukt.

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » 09 okt 2011, 07:54

Die swf staat op je webserver en wel in de volgende map:

Code: Selecteer alles

http://forum.puresound.be/styles/brushed_metal/theme/flash/header.swf
Met een ftp programma kun je deze downloaden.
Afbeelding

Gesloten