Hoi iedereen,
Is het mogelijk om in Prosilver een 2de logo in de header te plaatsen maar dan rechts uitgelijnd? Ik heb dit verzoek gekregen van een forum waar ik een help met de technische kant van het forum.
http://www.cavalierinfo.nl/forum/
Alvast bedankt
Met vriendelijke Groet,
David
Een 2de logo in de header (rechts uitgelijnd)
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Een 2de logo in de header (rechts uitgelijnd)
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Re: Een 2de logo in de header (rechts uitgelijnd)
Als je in de stylesheet de benodige classes kopieert maar anders benoemd en in het html bestand de div kopieert en ook zo noemt kom je al snel een heel eind.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
Eigenlijk had ik dat zelf ook wel kunnen bedenkenKevin schreef:Als je in de stylesheet de benodige classes kopieert maar anders benoemd en in het html bestand de div kopieert en ook zo noemt kom je al snel een heel eind.

Bedankt
Wijziging: Toevoeging:
Wat ik alleen niet snap is dat in Google Chrome de searchbox er wel staat, maar in Firefox en IE niet. Dat is toch merkwaardig??Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Hahaha graag gedaan hoor.
Ik zie met chrome geen searchbar
Ik zie met chrome geen searchbar

ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
Ik zie het al, je moet ingelogd zijn en dan zie je hem wel
Dat was ik met Chrome wel en die andere 2 niet. Dus dat maakt weer een hoop duidelijker.

Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Ja precies, even de permissies nakijken eerst maar voor de zoekfunctie.
Zo kom je er wel uiteindelijk.
Zo kom je er wel uiteindelijk.
Teammember op